Quote from Guest on 5 April 2008, 23:40New York Marathon
New York Marathon
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 23:50Är verkligen jätte sugen...men vet inte om jag har nerverna!!! 🙂 nånstans har jag ju mål om att fakstiskt springa detta lopp trors att jag är nybörjare!! 🙂
//zandra
Är verkligen jätte sugen...men vet inte om jag har nerverna!!! 🙂 nånstans har jag ju mål om att fakstiskt springa detta lopp trors att jag är nybörjare!! 🙂
//zandra
Quote from Lotta W on 6 April 2008, 04:43Gör det! Det är en verklig upplevelse! Se bara till att vara så förberedd att du orkar njuta av det 🙂
Gör det! Det är en verklig upplevelse! Se bara till att vara så förberedd att du orkar njuta av det 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 12:08Ja, jag tror nog fakstiskt att jag ska ta mig i kragen och köra!!! 🙂 om inte i år så i alle fall 2009. Hur som helst är NY en helt underbar stad!! Man måste våga för att vinna 😀
Ja, jag tror nog fakstiskt att jag ska ta mig i kragen och köra!!! 🙂 om inte i år så i alle fall 2009. Hur som helst är NY en helt underbar stad!! Man måste våga för att vinna 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 14:34Ett lopp som verkligen rekommenderas! Men det är ett ganska tungt marathon så man ska inte hoppas på PB..
Ett lopp som verkligen rekommenderas! Men det är ett ganska tungt marathon så man ska inte hoppas på PB..
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 21:50Det är skönt att få lite kommentare.......har man inte gjort ngt sådant tidigare så vet man vad man har att förvänta sig. Jag har ju inte hållt på så länge med löpningen men behöver mål för att hålla igång :-)....sen ska man ju klart inte sätta ribban för
Det är skönt att få lite kommentare.......har man inte gjort ngt sådant tidigare så vet man vad man har att förvänta sig. Jag har ju inte hållt på så länge med löpningen men behöver mål för att hålla igång :-)....sen ska man ju klart inte sätta ribban för
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2008, 08:08Nån som har en länk till loppets hemsida?
Nån som har en länk till loppets hemsida?
Quote from ellen olsson on 9 April 2008, 08:10Hört talas om Google? 😉
http://www.nycmarathon.org/
Hört talas om Google? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2008, 08:28Tack! Snacka om avancerad start. Tre banor som går ihop efter 8 miles. 38000
som kom i mål 07. Gosh.
Tack! Snacka om avancerad start. Tre banor som går ihop efter 8 miles. 38000
som kom i mål 07. Gosh.
Quote from Lotta W on 9 April 2008, 09:08Det är fräckt när man springer över hängbron i början och den gungar p g a alla löpare 🙂
Det är fräckt när man springer över hängbron i början och den gungar p g a alla löpare 🙂