Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har försökt hitta på nätet också. Eurosport visar på nätet men det kostar. NBC visar även på nätet men jag får bara en svart ruta om jag försöker titta där.

Någon annan som streamar har jag inte hittat så jag ger nog upp nu. Trist, jag ville ju se =(

Karl, jag fick också bara en svart ruta. (t-)

AAHH! Nu funkade det via denna länk http://www.universalsports.com/mediaPlayer/media.dbml?CLIP_ID=45994&_MODE_=EVENT&db_oem_id=23000

Fortfarande bara en svart ruta för mig =(

Ah det funkar nu. tydligen funkar det inte med Firefox men med IE!

Spännande det här med kvaltider. Jag har som största önskan att springa NY 2009 eftersom det är min födelsedag då loppet går, den 1 november. Jag fyller 50 år och kan inte tänka mig en bättre födelsedag än att springa ett Marathon just den dagen. jag har

Annars kan du beställa via Springtime, då är man garanterad plats. Dock vet jag inte om det finns några platser kvar.

Finns det flygbiljetter att köpa redan nu?`Jag hittar bara fram till och med den 31 oktober -09.

Tommy

Hej, kom in pa 4 h 6 min, riktigt nojd...nasta ar blir det forhoppningsvis under 4 h...

/H

Tommy, du måste ha fyllt 50 det datum du springer seedningsloppet, så det funkar tyvärr inte.

Kul att följa loppet på tv, jag blev sjukt sugen på att vara med. Jag fick mellantider med mail för en kompis som sprang, och det är riktigt spännande att följa