Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 16:45Gott, då var man anmäld till årets prövning...
Inga fler som ska med? Vad jag ser är det endast tre i denna grupp...
Hugo - Rookie
Gott, då var man anmäld till årets prövning...
Inga fler som ska med? Vad jag ser är det endast tre i denna grupp...
Hugo - Rookie
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 19:18Förr eller senare ska jag springa NYC maran, får nöja mig med ett varv runt Central Park i Augusti.
Förr eller senare ska jag springa NYC maran, får nöja mig med ett varv runt Central Park i Augusti.
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 23:40Jag ska springa NYC marathon. Förra gången hade jag av någon oförklarlig anledning glömt att tejpa bröstvårtorna. Vid närmare 3 mil hade de i alla fall en station med vaselin så jag fick lite lindring där (t+)
Jag ska springa NYC marathon. Förra gången hade jag av någon oförklarlig anledning glömt att tejpa bröstvårtorna. Vid närmare 3 mil hade de i alla fall en station med vaselin så jag fick lite lindring där (t+)
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 08:22Anmäl dig Zandra!!
Har kört NYC 2 ggr (1985 & 2006) - vilket lopp!!!
Och vilken arragemang runt själva tävlingen - man kan säga vad man vill om amerikanare, MEN att arrangera är de KUNGAR på. Före loppet, under loppet och efter loppet blir du "omhändertag
Anmäl dig Zandra!!
Har kört NYC 2 ggr (1985 & 2006) - vilket lopp!!!
Och vilken arragemang runt själva tävlingen - man kan säga vad man vill om amerikanare, MEN att arrangera är de KUNGAR på. Före loppet, under loppet och efter loppet blir du "omhändertag
Quote from Karapass Admin on 16 July 2008, 08:31Är det någon som vet om det ens finns platser kvar?!? Hade varit riktigt sugen på att springa det 2009
Är det någon som vet om det ens finns platser kvar?!? Hade varit riktigt sugen på att springa det 2009
Quote from Lotta W on 16 July 2008, 09:18Julia, jag har för mig att du springer fort så kvaltiderna kanske kan vara något att kika på? För 2008 är det för sent men för 2009 har man god tid på sig (fram till 1 maj). Springtimes resor brukar säljas slut ganska snabbt, tror jag, så det kan hända at
Julia, jag har för mig att du springer fort så kvaltiderna kanske kan vara något att kika på? För 2008 är det för sent men för 2009 har man god tid på sig (fram till 1 maj). Springtimes resor brukar säljas slut ganska snabbt, tror jag, så det kan hända at
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 09:53Bra att det räcker med halvmara för att kvala. Har någon koll på kvaltid / seedning i startledet.
Bra att det räcker med halvmara för att kvala. Har någon koll på kvaltid / seedning i startledet.
Quote from Lotta W on 16 July 2008, 10:08Kvaltiderna hittar man om man följer länken jag skickade: 1:23/2:55 för män upp till 40.
Seedningen sker automatiskt: man får ange en bästa-tid när man anmäler sig.
Kvaltiderna hittar man om man följer länken jag skickade: 1:23/2:55 för män upp till 40.
Seedningen sker automatiskt: man får ange en bästa-tid när man anmäler sig.
Quote from Karapass Admin on 16 July 2008, 16:48Jag är nog inte riktigt med på hur det fungerar med kvaltider, det var ju inte så att jag sprang mitt senaste (och förvisso enda) marathon på 3:23 men kan man ändå söka sig in på den kvaltiden?!? Målet för nästa mara är nog runt 3:15, men har hört att NY
Jag är nog inte riktigt med på hur det fungerar med kvaltider, det var ju inte så att jag sprang mitt senaste (och förvisso enda) marathon på 3:23 men kan man ändå söka sig in på den kvaltiden?!? Målet för nästa mara är nog runt 3:15, men har hört att NY
Quote from Lotta W on 16 July 2008, 17:20Man skall ha sprungit snabbare än kvaltiden, dessvärre 😉
Man skall ha sprungit snabbare än kvaltiden, dessvärre 😉