Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 13:28hänger inte riktigt med här... måate man kunna visa upp att man sprungit ett marathon på en viss tid för att få starta?
hänger inte riktigt med här... måate man kunna visa upp att man sprungit ett marathon på en viss tid för att få starta?
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 15:07Om du inte köper via en arrangör (som Springtime travels) så tror jag du måste kvalificera dig. Men man kan väl även delta i lotteriet som lottar ut platser. Har man ställt upp i lotteriet tre ggr utan få startmöjlighet så ska man få det automatiskt.
Om du inte köper via en arrangör (som Springtime travels) så tror jag du måste kvalificera dig. Men man kan väl även delta i lotteriet som lottar ut platser. Har man ställt upp i lotteriet tre ggr utan få startmöjlighet så ska man få det automatiskt.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:05Vart hittar man uppgifterna om kvaltider? Jag har i och för sig redan köpt min resa via Springtravel, men eftersom jag numera är kvalificerad till N.Y Marathon på både halvmarathontid och marathontid så tänkte jag fortsättningsvis kolla upp de möjligheter
Vart hittar man uppgifterna om kvaltider? Jag har i och för sig redan köpt min resa via Springtravel, men eftersom jag numera är kvalificerad till N.Y Marathon på både halvmarathontid och marathontid så tänkte jag fortsättningsvis kolla upp de möjligheter
Quote from Lotta W on 3 October 2008, 22:59Var man hittar kvaltiderna? Följ länken jag postade tidigare 😉
Naturligtvis kan de ändra tiderna nästa år...
Var man hittar kvaltiderna? Följ länken jag postade tidigare 😉
Naturligtvis kan de ändra tiderna nästa år...
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 16:08Hej,
Sprang Berlin på 4.32h, hur kan den tiden översättas till NY-maran? Någon som har sprungit båda marorna som kan svara?
Berlin anses som något snabbare än övriga storlopp i världen, och därför vill jag få hjälp med målsättningen inför kommande NY-lo
Hej,
Sprang Berlin på 4.32h, hur kan den tiden översättas till NY-maran? Någon som har sprungit båda marorna som kan svara?
Berlin anses som något snabbare än övriga storlopp i världen, och därför vill jag få hjälp med målsättningen inför kommande NY-lo
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 21:57Jag sprang Berlin på 3.32h och NYC 3.54h. Det var på slutet jag tappade mest i NY och jag var nog sämre tränad i november 2005 än september 2006.
Jag sprang Berlin på 3.32h och NYC 3.54h. Det var på slutet jag tappade mest i NY och jag var nog sämre tränad i november 2005 än september 2006.
Quote from Lotta W on 18 October 2008, 22:54Hugo, Berlin marathon är platt och NYC marathon har några jobbiga broar man skall ta sig över. Betongen på första avenyn på Manhattan är inte så skön heller och det sägs det att backarna i Central park är jobbiga också, om man är trött :-). Mina ben fastn
Hugo, Berlin marathon är platt och NYC marathon har några jobbiga broar man skall ta sig över. Betongen på första avenyn på Manhattan är inte så skön heller och det sägs det att backarna i Central park är jobbiga också, om man är trött :-). Mina ben fastn
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 23:11Tack för era svar...
Jag tror jag startar NY-maraton bättre förberedd än i Berlin, känns så i kroppen iallafall =)
/Hugo - Almost ready
Tack för era svar...
Jag tror jag startar NY-maraton bättre förberedd än i Berlin, känns så i kroppen iallafall =)
/Hugo - Almost ready
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 14:33Eurosport direktsänder idag kl 15 🙂
Eurosport direktsänder idag kl 15 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 14:43Fasen undrar om det går att se nånstans på nätet..
Fasen undrar om det går att se nånstans på nätet..