Quote from Camilla Maunu on 30 October 2009, 22:21Jag har många gånger sagt till mig själv att jag ska skaffa dubbdäck, men det har aldrig blivit av. På grund av att det är så få dagar varje vinter som det verkligen behövs när här. Istället gör jag som några andra skrev, tar det lite lugnare om det behöv
Jag har många gånger sagt till mig själv att jag ska skaffa dubbdäck, men det har aldrig blivit av. På grund av att det är så få dagar varje vinter som det verkligen behövs när här. Istället gör jag som några andra skrev, tar det lite lugnare om det behöv
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 09:37Fortfarande barmark ute!
Fortfarande barmark ute!
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 15:25har aldrig haft specielt långt mellan hem och jobb/skola så jag har aldrig brytt mig om att skaffa dubb till min MTB. men jag gillar när det är lite utmaning att cykla 🙂
undra om det finns dubbar till rullskidor?
har aldrig haft specielt långt mellan hem och jobb/skola så jag har aldrig brytt mig om att skaffa dubb till min MTB. men jag gillar när det är lite utmaning att cykla 🙂
undra om det finns dubbar till rullskidor?
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 10:57Dubbdäcken åkte på i söndags, trots barmark.
Inspekterade de vanliga däcken ordentligt efter 5 punkteringar på två veckor.
De var helt slut och man såg innerslangen på fler ställen.
Valde att inte investera i nya så här års utan sätta på dubbdäcken.
Dubbdäcken åkte på i söndags, trots barmark.
Inspekterade de vanliga däcken ordentligt efter 5 punkteringar på två veckor.
De var helt slut och man såg innerslangen på fler ställen.
Valde att inte investera i nya så här års utan sätta på dubbdäcken.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 07:32jajamensan ! nya Nokia dubbdäck nu är dom på och alla sommarcyklister är borta.(H:)
jajamensan ! nya Nokia dubbdäck nu är dom på och alla sommarcyklister är borta.(H:)
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:03Satte på dem i går kväll, körde med dem idag. Tur att det var medvind i morse 🙂
Satte på dem i går kväll, körde med dem idag. Tur att det var medvind i morse 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:31Nu är det bara att hoppas att vinden vänder tills i eftermiddag, fast det har den ju inte gjort de senaste dagarna...
Nu är det bara att hoppas att vinden vänder tills i eftermiddag, fast det har den ju inte gjort de senaste dagarna...
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:38Nu åker det på dubbat fram till att börja med, plus varmare handskar o hjälmmössa... Önskemål finns också om en derny bike som åker framför och tar motvinden!
Nu åker det på dubbat fram till att börja med, plus varmare handskar o hjälmmössa... Önskemål finns också om en derny bike som åker framför och tar motvinden!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 08:00Fick just besked från Trafikkontoret vid Stockholms Stad, att dubbdäcksförbudet på Hornsgatan bara gäller för bilar. Skönt!
Högaktningsfullt
Hans B
Fick just besked från Trafikkontoret vid Stockholms Stad, att dubbdäcksförbudet på Hornsgatan bara gäller för bilar. Skönt!
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 09:51Vad hade du gjort om det gällde cykel också?
Vad hade du gjort om det gällde cykel också?