Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 11:33Skulle jag oxå vilja veta!!
Skulle jag oxå vilja veta!!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 14:22Jag hade fått ta en av de mer krångliga parallellgatorna och när jag skulle passerat Hornsgatan hade jag naturligtvis burit cykeln över! 😉
Högaktningsfullt
Hans B
Jag hade fått ta en av de mer krångliga parallellgatorna och när jag skulle passerat Hornsgatan hade jag naturligtvis burit cykeln över! 😉
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 14:59Säg att du skämtar va!
Säg att du skämtar va!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 15:01Personligen skulle jag högaktningsfullt skitit i ett sådant förbud med tanke på vad man gör för miljön genom att cykelpendla
Personligen skulle jag högaktningsfullt skitit i ett sådant förbud med tanke på vad man gör för miljön genom att cykelpendla
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 15:03Men Andrew, tror du på allvar att han menar det!!?
Men Andrew, tror du på allvar att han menar det!!?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 16:10Förslag: spika fast ansvariga tjänstemän och politiker på namngiven gata och kör dubbdäcksrally! Ja ett jätteseriöst förslag... Så kan man känna ibland..
Förslag: spika fast ansvariga tjänstemän och politiker på namngiven gata och kör dubbdäcksrally! Ja ett jätteseriöst förslag... Så kan man känna ibland..