Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 13:3740:32, ungefär 😉 . Man skulle kunna tro att jag skulle klara 19:30 då men jag har en tröskel att komma under sub 4 min tempo... klart irriterande men jag tror att den går att slipa bort med lite intervaller.
Jag kör promenadvila...
40:32, ungefär 😉 . Man skulle kunna tro att jag skulle klara 19:30 då men jag har en tröskel att komma under sub 4 min tempo... klart irriterande men jag tror att den går att slipa bort med lite intervaller.
Jag kör promenadvila...
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 13:42Ligga-i-fosterställning-vila är en viloform som är lite bortglömd tycker jag. Iofs brukar jag inte ägna mig åt den just när jag kör intervallstege. Men ändå.
Ligga-i-fosterställning-vila är en viloform som är lite bortglömd tycker jag. Iofs brukar jag inte ägna mig åt den just när jag kör intervallstege. Men ändå.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 13:57Tinky!
Med de tiderna på G-man intervallerna borde du lätt klara 19 minuter på 5k redan idag.
Jag har svårt att fixa de tiderna och jag är ganska stabil under 19 min.
Tinky!
Med de tiderna på G-man intervallerna borde du lätt klara 19 minuter på 5k redan idag.
Jag har svårt att fixa de tiderna och jag är ganska stabil under 19 min.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 14:48Jag är som humlan fast tvärt om, jag kan flyga men vet inte om det.... 😀
Jag är som humlan fast tvärt om, jag kan flyga men vet inte om det.... 😀