Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 16:08Jag köpte en radio (remote) till min Nano. Funkar mycket bra och jag är nöjd trots att den var dyr.
Men jag tror inte man kan använda radion samtidigt som Nike kit:et, de använder väl samma uttag. Det var ju lite tråkigt...
Jag köpte en radio (remote) till min Nano. Funkar mycket bra och jag är nöjd trots att den var dyr.
Men jag tror inte man kan använda radion samtidigt som Nike kit:et, de använder väl samma uttag. Det var ju lite tråkigt...
Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 16:23Ja, svårt kanske att få allt på en gång. I så fall skulle det vara intressant att kombinera allt med en pulsklocka också..
Tack för all radioinfo!
Ja, svårt kanske att få allt på en gång. I så fall skulle det vara intressant att kombinera allt med en pulsklocka också..
Tack för all radioinfo!
Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 21:28Nike+kitet fungerade inte för mig när jag satte fast sensorn i skosnörena 🙁
Den sa att jag hade sprungit 1,68km när det i verkligheten är ca 4,5..Måste sensorn ligga plant mot marken?
Nike+kitet fungerade inte för mig när jag satte fast sensorn i skosnörena 🙁
Den sa att jag hade sprungit 1,68km när det i verkligheten är ca 4,5..
Måste sensorn ligga plant mot marken?
Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 22:13Jag tror den fungerar optimalt när sensorn ligger horisontellt, men det är ju många som fäster den i skosnöret och för vilka det fungerar alldeles utmärkt. Kanske prova ha den lite längre ner på snörningen så den kommer mer horisontellt?
Har du kalibrera
Jag tror den fungerar optimalt när sensorn ligger horisontellt, men det är ju många som fäster den i skosnöret och för vilka det fungerar alldeles utmärkt. Kanske prova ha den lite längre ner på snörningen så den kommer mer horisontellt?
Har du kalibrera
Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 23:14Jag ska testa att ha den lite längre ner imorgon!
Jag ska testa att ha den lite längre ner imorgon!
Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 23:24Tänk på att sensorn mäter den tid som den är i 1G, dvs. stilla. Sätter man den i plösen kan det hända att den "vibrerar" mera och ger felaktiga värden.
Tänk på att sensorn mäter den tid som den är i 1G, dvs. stilla. Sätter man den i plösen kan det hända att den "vibrerar" mera och ger felaktiga värden.
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 08:00Shit. Nike+ kitet verkar verkligen prisvärt. Min Polar pulsklocka (köpt på Tradera) är troligen det bästa köpet i år och att kunna kompletera det med en pryl som mäter antalet km sprungna vore ju superb. Jag köpte en begagnad iPod nano för 2 bio biljetter
Shit. Nike+ kitet verkar verkligen prisvärt. Min Polar pulsklocka (köpt på Tradera) är troligen det bästa köpet i år och att kunna kompletera det med en pryl som mäter antalet km sprungna vore ju superb. Jag köpte en begagnad iPod nano för 2 bio biljetter
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 11:16Det gick bättre för mig idag. Satte nog fast den lite dåligt första gången..
Nu har jag kalibrerat den också.Jag har ingen hållare för ipoden, men har budat hem ett kit från tradera.
Får hoppas det är bra! Sedan använder jag de vita hörlurarna.. inte d
Det gick bättre för mig idag. Satte nog fast den lite dåligt första gången..
Nu har jag kalibrerat den också.
Jag har ingen hållare för ipoden, men har budat hem ett kit från tradera.
Får hoppas det är bra! Sedan använder jag de vita hörlurarna.. inte d
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 08:40Gärna fler tips om vart ni har köpt era Nike+ kit samt vad för hörlurar ni använder vid löpning som _inte_ ramlar ut stup i ett.
Anna: Vad är det för kit du har budat hem? Jag kikade på Tradera igår samt idag, men hittade inget förutom skorna, som man än
Gärna fler tips om vart ni har köpt era Nike+ kit samt vad för hörlurar ni använder vid löpning som _inte_ ramlar ut stup i ett.
Anna: Vad är det för kit du har budat hem? Jag kikade på Tradera igår samt idag, men hittade inget förutom skorna, som man än
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 12:21Här är säljaren jag köpte mitt Silikonfodral/case för iPod Nano;
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=273147
Jag har inte fått hem det än, så jag vet inte om det är bra..Fast någon hållare till sensorn har jag inte hittat. Jag sätter
Här är säljaren jag köpte mitt Silikonfodral/case för iPod Nano;
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=273147
Jag har inte fått hem det än, så jag vet inte om det är bra..
Fast någon hållare till sensorn har jag inte hittat. Jag sätter