Quote from Funbeat user on 18 July 2007, 15:51Det är alltså Apples FAQ som jag länkade till. "Upp till 1000 timar" kan tolkas som allt mellan 0-1000 timmar. När man pratar om batterier som ingår i en produkt innebär det inte nödvändigtvis att produktens garanti även gäller batteriet.
Mitt förslag är
Det är alltså Apples FAQ som jag länkade till. "Upp till 1000 timar" kan tolkas som allt mellan 0-1000 timmar. När man pratar om batterier som ingår i en produkt innebär det inte nödvändigtvis att produktens garanti även gäller batteriet.
Mitt förslag är
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 18 July 2007, 15:53Det är sant. 🙂
Det är sant. 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 July 2007, 16:04bra idé det där med att ta upp det med butiken =)
bra idé det där med att ta upp det med butiken =)
Quote from Daniel Jernebring on 18 July 2007, 20:47Om man redan har en nano så är ju utgiften på 300 kr lätt värt det. Jag kan t om tänka mig att köpa en ny sensor vart annat år om det är så länge/kort batteriet räcker. Så mycket gillar jag den. :-)hihi
Om man redan har en nano så är ju utgiften på 300 kr lätt värt det. Jag kan t om tänka mig att köpa en ny sensor vart annat år om det är så länge/kort batteriet räcker. Så mycket gillar jag den. :-)hihi
Quote from Daniel Jernebring on 18 July 2007, 22:36Funkar toppen på mina Nike utan + 🙂
Det jag provmätt med tjänster på internet www.mapmyrun.com och google earth stämmer med alla decimaler. Sedan kanske en GPS anger i enskilda meter, men för mina syften går diff på +/- 5 m fint....
Funkar toppen på mina Nike utan + 🙂
Det jag provmätt med tjänster på internet http://www.mapmyrun.com och google earth stämmer med alla decimaler. Sedan kanske en GPS anger i enskilda meter, men för mina syften går diff på +/- 5 m fint....
Quote from Funbeat user on 19 July 2007, 08:55Måste man ha en Nano? Jag har en vanlig 30 gb iPod och köpte en shuffle för att den är så liten och smidig. Skulle vilja testa löpkitet, men har inte lust att köpa en Nano också, utan vill använda min shuffle.
Måste man ha en Nano? Jag har en vanlig 30 gb iPod och köpte en shuffle för att den är så liten och smidig. Skulle vilja testa löpkitet, men har inte lust att köpa en Nano också, utan vill använda min shuffle.
Quote from Daniel Jernebring on 19 July 2007, 09:21Det går tyvärr inte med varken "stor" iPod eller shuffle....:-(
Det går tyvärr inte med varken "stor" iPod eller shuffle....:-(
Quote from Funbeat user on 22 July 2007, 20:02Jag behöver snart köpa en ny mp3 spelare, och funderar nu på Ipod nano när jag läser alla era inlägg, så jag kan kombinera med kitet. Men undrar: Har den också radio?
Jag behöver snart köpa en ny mp3 spelare, och funderar nu på Ipod nano när jag läser alla era inlägg, så jag kan kombinera med kitet. Men undrar: Har den också radio?
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 22 July 2007, 20:10Nej, tyvärr ingen radio.
Nej, tyvärr ingen radio.
Quote from Funbeat user on 22 July 2007, 21:03Ingen radio. Men iTunes är å andra sidan suverän på att hantera podcasts.
Jag prenumererar på ett gäng sändningar från P1 Vetenskapsradion, NASA, Skepticality, Nova Science, nån Warcraft-sändning och massa annat. Finns inte timmar nog på dygnet...
Ingen radio. Men iTunes är å andra sidan suverän på att hantera podcasts.
Jag prenumererar på ett gäng sändningar från P1 Vetenskapsradion, NASA, Skepticality, Nova Science, nån Warcraft-sändning och massa annat. Finns inte timmar nog på dygnet...