Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik N, det var väl lite magstarkt att kalla alla som inte faller in i hyllningskören för att ha en "talibansk inställning"? Jag menar, hur digital är du inte i den åsikten?

Det är inte säkert att de menar vad du eller jag tror att de menar.

Magnus H,
"...det var väl lite magstarkt att kalla alla som inte faller in i hyllningskören för att ha en "talibansk inställning"?"

Det hade såklart varit magstarkt. Vilken tur då att det inte alls var vad jag gjorde. Däremot vidhåller jag att ett flerta

Med tanke på förslagen som ventilerats i den här tråden, så verkar inte alla ha samma tolkning av vad som menas. Själv tycker jag att vad de skriver rimmar illa med tidigare års vinnare.

Men om du tror att din tolkning är den ända tänkbara, så visst...

Fördelen med att man använder språket så korrekt som möjligt är att det hjälper till att minimera möjligheterna till feltolkning!

Jag tycker inte att det skadar att påpeka det. Uppenbarligen var det många som inte läst texten men ändå hade åsikter vad so

Magnus H,
"Men om du tror att din tolkning är den ända tänkbara, så visst..."

Vad får dig att inbilla dig något sådant?

Med din livliga och spretiga fantasi borde du inte ha några som helst problem med att finna ett antal tolkningar varav någon vore rim

Fast din text var ju faktiskt mycket bättre Fredrik, när det gäller att med korrekta ord faktiskt beskriva vad man menar!
Nominera någon tidigare ganska ouppmärksammad person som du tycker verkar hygglig och en förebild vad gäller att få ihop livet i stor

Råkade hitta denna grupp.
Gick med och jag går ur. 😉
Läst en hel del av ämnet och något jag kan understryka är att ni alla är doldisar.

Jag är så okänd så jag är ej ens med i denna grupp. 🙂

Fortsätt skriva roligt (t+)
undvik att vara negativa. (t

Ursäkta mig.
Var tvungen att gå med för att skriva.
Hur går man ur denna grupp?
Har gått in och ur ett antal grupper -
inga problem,
men denna grupp kan man tydligen bara gå in i och sedan är man "hängd".

Jag har genom livet varit en doldis - liksom me

Testa http://www.funbeat.se/groups/leave.aspx?GroupID=154

"Nyheter från FunBeat" är den enda grupp man inte kan gå ur!