Quote from Guest on 3 April 2012, 11:0811 - 12 Augusti kommer Lactat3 arrangera Nordens enda triathlontävling med inomhus växlingsområde iform av att förlägga detta i Löfbergs lila Arenan i Karlstad. Dagen innan kommer vi arrangera simtävlingen i klass med Vansbrosimmet och kommer sträcka sig
11 - 12 Augusti kommer Lactat3 arrangera Nordens enda triathlontävling med inomhus växlingsområde iform av att förlägga detta i Löfbergs lila Arenan i Karlstad. Dagen innan kommer vi arrangera simtävlingen i klass med Vansbrosimmet och kommer sträcka sig
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 11:18Jaha, köp en banner.
Jaha, köp en banner.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 12:06Konstigt, ingen tävling i Svensk Triathlons kalender. Bolagsnamn och org. nummer finns inte i bolagsregistret...
Aprilskämtet i Karlstad lär ha varit att stan köpt och avsåg flytta Vansbrosimmet dit.
Konstigt, ingen tävling i Svensk Triathlons kalender. Bolagsnamn och org. nummer finns inte i bolagsregistret...
Aprilskämtet i Karlstad lär ha varit att stan köpt och avsåg flytta Vansbrosimmet dit.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 13:21Tävlingen blir av !!!
# Officiell hemsida och STF kalender närvaro blir verklighet inom dom närmsta dagarna.
# Lactat3 är arrangörsförening och har registrerat org.nr & föreningsnummer
http://www.lactat3.se/kontakt-4075425 sen föreligger bolagsavtal
Tävlingen blir av !!!
# Officiell hemsida och STF kalender närvaro blir verklighet inom dom närmsta dagarna.
# Lactat3 är arrangörsförening och har registrerat org.nr & föreningsnummer
http://www.lactat3.se/kontakt-4075425 sen föreligger bolagsavtal
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 13:43Jaha, en nyreggad sportchef.
Jaha, en nyreggad sportchef.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 23:40"Aprilskämtet i Karlstad lär ha varit att stan köpt och avsåg flytta Vansbrosimmet dit."
Nä det tror jag inte. Det var att FBK skulle ta SM guld;)
Fö tycker jag att detta är på tiden. Tänker på alla GS (Gôrslitet) som jag genomfört här i Karlstad. Tyvä
"Aprilskämtet i Karlstad lär ha varit att stan köpt och avsåg flytta Vansbrosimmet dit."
Nä det tror jag inte. Det var att FBK skulle ta SM guld;)
Fö tycker jag att detta är på tiden. Tänker på alla GS (Gôrslitet) som jag genomfört här i Karlstad. Tyvä
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 23:50Ja varför inte. Tränar ju på Velodromen inomhus men där växlar man aldrig, så kanske jag ska prova att växla inomhus i solstan i stället.
Ja varför inte. Tränar ju på Velodromen inomhus men där växlar man aldrig, så kanske jag ska prova att växla inomhus i solstan i stället.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:37Jag surfade runt lite på sidan och det är ett märkligt sammanträffande att era medlemmar har samma förmåner som Triathlon Väst. Ordagrant, faktiskt:
"Som medlem får du möjlighet att vara med på våra träningar, åka på rabatterade träningsläger, köpa träni
Jag surfade runt lite på sidan och det är ett märkligt sammanträffande att era medlemmar har samma förmåner som Triathlon Väst. Ordagrant, faktiskt:
"Som medlem får du möjlighet att vara med på våra träningar, åka på rabatterade träningsläger, köpa träni
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:40Tycker det låter kanon! Superkul att se hur hela triathlonSverige rör på sig.
Fram för mer sådana här "unika", annorlunda och spännande tillställningar/lösningar!Fortsätt rocka grabbar!
Tycker det låter kanon! Superkul att se hur hela triathlonSverige rör på sig.
Fram för mer sådana här "unika", annorlunda och spännande tillställningar/lösningar!
Fortsätt rocka grabbar!
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 14:45Alex, det finns mycket bra saker som skapas där ute av många och det vi försöker skapa i klubben är idrott baserat på glädje och utveckling, skulle det betyda att man kopierar vinnade koncept så kan jag tycka att det är ett mindre "regel" brott i funbeats
Alex, det finns mycket bra saker som skapas där ute av många och det vi försöker skapa i klubben är idrott baserat på glädje och utveckling, skulle det betyda att man kopierar vinnade koncept så kan jag tycka att det är ett mindre "regel" brott i funbeats