Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det har inget med jantelag att göra. Det känns bara lite konstigt att kopiera hela stycken med text rakt av. Du/ni verkar angelägna om att ge ett seriöst intryck och då tycker jag inte att sånt hör hemma.

Jag kanske var otydlig. Från triathlonvast.se:

"Som medlem får du möjlighet att vara med på våra träningar, åka på rabatterade träningsläger, köpa träningsprodukter till rabatterade priser från våra sponsorer, tillgång till hjälp och expertis från Tränar

*gäsp* *zzzZZZZzzzZZZZ*

Jag är säker på att det kan bli en riktigt bra tillställning det där!!! Lite fel i tid för min egen del, men det kommer säkerligen fler tåg i framtiden 🙂

Jag tycker det är bra med nya arrangemang och att sporten lyfts fram.

Tyvärr insåg jag just att jag befinner mig på en solig ö när denna tävling går av stapeln i en solig stad, så det får bli ett annat år.

Varför kör dom inte hela loppet under tak eftersom detta verkar vara en jättegrej?

Hur skulle det få plats i Löfbergs lilla Arena? Kanske okej om Löfbergs stora Arena varit ledig.

Det är väl ingen som sagt något om arrangemanget i sig.

@ Johan

Kul att Karlstad ska arrangera en tävling!

Angående hemsidan/informationen på den, speciellt tävlingen så skulle jag personligen uppskatta informationen om vilken distans tävlingen ska arrangeras på var tydligare! Potentiella deltagare sak in

@ Lars
Vår hemsida kommer att släppas i dagarna, här kommer distanserna som det kommer att tävlas i under Karlstad Triathlon

Sprint om 400 meter simning, 20 km cykling och 5 km löpning
Olympisk om 1500 meter simning, 40 km cykling och 10 km löpning
Stafe

(t+)

Tyvärr blir det tävlingar på hemma plan. (Växjö)