Quote from Christina Hageman on 7 September 2008, 11:44Jag valde en ny runda för passet idag och det var väl kanske inte riktigt rätt runda för min konditionsnivå hehe.
Båda första löppassen (på fyra minuter) råkade hamna i rätt kraftiga uppförsbackar men jag joggade på och orkade faktiskt hela tiden ut men
Jag valde en ny runda för passet idag och det var väl kanske inte riktigt rätt runda för min konditionsnivå hehe.
Båda första löppassen (på fyra minuter) råkade hamna i rätt kraftiga uppförsbackar men jag joggade på och orkade faktiskt hela tiden ut men
Quote from Christina Hageman on 7 September 2008, 11:46Tack Fredrika! Det är så uppmuntrande att höra om andra som har kommit igång och alla säger ni att det går ganska fort att förbättra sig. Det är sannerligen en spännande resa, jag som sett mig själv som soffpotatis hela mitt liv måste försöka få en annan
Tack Fredrika! Det är så uppmuntrande att höra om andra som har kommit igång och alla säger ni att det går ganska fort att förbättra sig. Det är sannerligen en spännande resa, jag som sett mig själv som soffpotatis hela mitt liv måste försöka få en annan
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:53Go Sussi! Vad hjälper självbilden tror jag du är på god väg - du beskrev ju för Fny att du en längre tid haft en bild av dig själv som springandes på näthinnan. Så innerst inne i din självbild är du redan löpare, nu gäller det bara att träna upp kroppen :
Go Sussi! Vad hjälper självbilden tror jag du är på god väg - du beskrev ju för Fny att du en längre tid haft en bild av dig själv som springandes på näthinnan. Så innerst inne i din självbild är du redan löpare, nu gäller det bara att träna upp kroppen :
Quote from Christina Hageman on 7 September 2008, 11:56Jo, jag är nog på god väg med självbilden men jag kan fortfarande bli lite förvånad när jag pratar med mina kompisar och de säger till mig "men du tränar ju massor" och så är det ju faktiskt. Tänk vad skönt det är att barnen blir stora så man kan få tid t
Jo, jag är nog på god väg med självbilden men jag kan fortfarande bli lite förvånad när jag pratar med mina kompisar och de säger till mig "men du tränar ju massor" och så är det ju faktiskt. Tänk vad skönt det är att barnen blir stora så man kan få tid t
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:02Lycka till Sussie, med din motivation så kan jag inte se att du skulle ha några problem att springa 5km inom en rimlig tid, ta det bara i din takt och få inte panik över att vissa springer flera mil utan att blinka. Kan du öka din springtid med 30 sekunde
Lycka till Sussie, med din motivation så kan jag inte se att du skulle ha några problem att springa 5km inom en rimlig tid, ta det bara i din takt och få inte panik över att vissa springer flera mil utan att blinka. Kan du öka din springtid med 30 sekunde
Quote from Christina Hageman on 7 September 2008, 12:55Tack Pierre! 🙂
Tack Pierre! 🙂
Quote from Eric Jacobsson on 7 September 2008, 13:43"Inga problem, kan man inte prata och springa samtidigt, promenera istället, öka promenad takten tills du kommer i jogg istället, sen jogga långsamt och öka succesivt takten."
Fast den där tanken har jag svårt för. Jag orkar inte prata samtidigt som jag
"Inga problem, kan man inte prata och springa samtidigt, promenera istället, öka promenad takten tills du kommer i jogg istället, sen jogga långsamt och öka succesivt takten."
Fast den där tanken har jag svårt för. Jag orkar inte prata samtidigt som jag
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:50Nja. Promenera eller jogga ... fått för mig när jag läst träningsprogram att många handlar om att variera intensiteten, man kör ett pass hårt - men kanske inte så långt, ett pass långt, men lätt, och ett däremellan.
Då kan man ju tänka sig att ett pass _ä
Nja. Promenera eller jogga ... fått för mig när jag läst träningsprogram att många handlar om att variera intensiteten, man kör ett pass hårt - men kanske inte så långt, ett pass långt, men lätt, och ett däremellan.
Då kan man ju tänka sig att ett pass _ä
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:58Fny: Om du klarar av att jogga 1 mil så var det inte till dig jag vände den kommentaren. Trådskaparen pratar om löppass på 4 minuter och då kanske rådet att promenera raskt kan vara ett bra alternativ eller hur.
Att promenera behöver inte vara att ta ett
Fny: Om du klarar av att jogga 1 mil så var det inte till dig jag vände den kommentaren. Trådskaparen pratar om löppass på 4 minuter och då kanske rådet att promenera raskt kan vara ett bra alternativ eller hur.
Att promenera behöver inte vara att ta ett
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 17:05Heja Sussi (t+) Själv blev jag intresserad av löpning för ganska precis ett år sedan (eller rättare sagt joggning, för det går inte speciellt fort...) I början gick jag raskt och försökte springa en minut. Under en timme orkade jag totalt springa fem minu
Heja Sussi (t+) Själv blev jag intresserad av löpning för ganska precis ett år sedan (eller rättare sagt joggning, för det går inte speciellt fort...) I början gick jag raskt och försökte springa en minut. Under en timme orkade jag totalt springa fem minu