Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNovis på löpning
You need to log in to create posts and topics.

Tack Yvonne, vilket bra svar. Och tack alla andra som också gett respons på hur det var i början. Det gör att jag känner mig mycket hoppfull för framtiden 🙂

Vilken trevlig och inspirerande tråd detta är! Om det (som på HappyMTB) fanns en "Best of FunBeat" för de bästa trådarna skulle jag nominera denna!

Jag ville bara säga att jag nu är inne på tredje veckan av min löpträning och dagens pass var så härligt. Jag ökade på tiden jag sprang till 3 x 5 minuter med 2 minuter gång emellan och när jag kom hem efter mina trettio minuter så kände jag att jag hade

Hejja Sussi! Verkar bra följa programmet, starkt av dig att stå emot och faktiskt följa, det tror jag du tjänar mkt på i längden. Grattis, bra jobbat! 🙂

Superbra jobbat! Go-go-go girl!! Omåttligt imponerad att du klarar att avstå att förhasta dig (vanligaste sättet att dra på sig skador och i förlängningen lägga av). Starkt. (t+)

Jättehärligt, Sussi! Bra jobbat. (t+)

Vad duktig du är, Sussi!

Själv började jag jogga nu i somras, och mitt första mål var att kunna skumpa runt i 30 minuter utan att behöva gå överhuvudtaget. Det tog 3-4 pass ungefär, så nu är målet att öka farten rejält och fixa 5 km på 30 minuter. Jag är

Tervlig tråd. Heja Sussie. Strunta i allt vad maxpuls etc heter för tillfället. Den användning du kan ha av pulsklocka i nuläget är att se till att du inte kör för hårt. ställ t ex in den så att den larmar om du går över en viss nivå. Ha två mål just nu.

Tack Staffan, det är precis de två målen jag satsar på för tillfället 🙂

Och tack till alla för att ni peppar mig så otroligt 🙂