Quote from Christina Hageman on 7 September 2008, 17:12Tack Yvonne, vilket bra svar. Och tack alla andra som också gett respons på hur det var i början. Det gör att jag känner mig mycket hoppfull för framtiden 🙂
Tack Yvonne, vilket bra svar. Och tack alla andra som också gett respons på hur det var i början. Det gör att jag känner mig mycket hoppfull för framtiden 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:39Vilken trevlig och inspirerande tråd detta är! Om det (som på HappyMTB) fanns en "Best of FunBeat" för de bästa trådarna skulle jag nominera denna!
Vilken trevlig och inspirerande tråd detta är! Om det (som på HappyMTB) fanns en "Best of FunBeat" för de bästa trådarna skulle jag nominera denna!
Quote from Christina Hageman on 16 September 2008, 18:38Jag ville bara säga att jag nu är inne på tredje veckan av min löpträning och dagens pass var så härligt. Jag ökade på tiden jag sprang till 3 x 5 minuter med 2 minuter gång emellan och när jag kom hem efter mina trettio minuter så kände jag att jag hade
Jag ville bara säga att jag nu är inne på tredje veckan av min löpträning och dagens pass var så härligt. Jag ökade på tiden jag sprang till 3 x 5 minuter med 2 minuter gång emellan och när jag kom hem efter mina trettio minuter så kände jag att jag hade
Quote from Olof Robertson on 16 September 2008, 18:42Hejja Sussi! Verkar bra följa programmet, starkt av dig att stå emot och faktiskt följa, det tror jag du tjänar mkt på i längden. Grattis, bra jobbat! 🙂
Hejja Sussi! Verkar bra följa programmet, starkt av dig att stå emot och faktiskt följa, det tror jag du tjänar mkt på i längden. Grattis, bra jobbat! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 19:59Superbra jobbat! Go-go-go girl!! Omåttligt imponerad att du klarar att avstå att förhasta dig (vanligaste sättet att dra på sig skador och i förlängningen lägga av). Starkt. (t+)
Superbra jobbat! Go-go-go girl!! Omåttligt imponerad att du klarar att avstå att förhasta dig (vanligaste sättet att dra på sig skador och i förlängningen lägga av). Starkt. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:40Jättehärligt, Sussi! Bra jobbat. (t+)
Jättehärligt, Sussi! Bra jobbat. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 10:14Vad duktig du är, Sussi!
Själv började jag jogga nu i somras, och mitt första mål var att kunna skumpa runt i 30 minuter utan att behöva gå överhuvudtaget. Det tog 3-4 pass ungefär, så nu är målet att öka farten rejält och fixa 5 km på 30 minuter. Jag är
Vad duktig du är, Sussi!
Själv började jag jogga nu i somras, och mitt första mål var att kunna skumpa runt i 30 minuter utan att behöva gå överhuvudtaget. Det tog 3-4 pass ungefär, så nu är målet att öka farten rejält och fixa 5 km på 30 minuter. Jag är
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 21:23Tervlig tråd. Heja Sussie. Strunta i allt vad maxpuls etc heter för tillfället. Den användning du kan ha av pulsklocka i nuläget är att se till att du inte kör för hårt. ställ t ex in den så att den larmar om du går över en viss nivå. Ha två mål just nu.
Tervlig tråd. Heja Sussie. Strunta i allt vad maxpuls etc heter för tillfället. Den användning du kan ha av pulsklocka i nuläget är att se till att du inte kör för hårt. ställ t ex in den så att den larmar om du går över en viss nivå. Ha två mål just nu.
Quote from Christina Hageman on 17 September 2008, 21:31Tack Staffan, det är precis de två målen jag satsar på för tillfället 🙂
Tack Staffan, det är precis de två målen jag satsar på för tillfället 🙂
Quote from Christina Hageman on 17 September 2008, 21:32Och tack till alla för att ni peppar mig så otroligt 🙂
Och tack till alla för att ni peppar mig så otroligt 🙂