Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNu öppnar Löparskolan!
You need to log in to create posts and topics.

Springer du runt i Stockholm ett par eller fler gånger i veckan och vill bli snabbare? FK Studenterna öppnar sin port för första gången på två år och erbjuder en grundkurs i löpning med examen i form av Trosa Stadslopp - det bästa i huvudstadens omkrets,

Hur kan milen på 40 vara rätt nivå för en grundkurs, är man inte redan rejält duktig då? Lycka till i alla fall med er löparskola! Men det är nog inget för mig 😉

40-50 står det ju

För en kille med lite talang och idrottslig bakgrund är faktiskt milen på 40min en ganska vanlig nybörjarnivå. Har själv varit där och anser mig inte vara ett dugg unik. Milen på 42min på träning innan jag visste att det fanns lopp att springa. Första lop

Tja, mina två första milpass på träning gick på 75 och 71 minuter. En bit kvar till nivån som efterfrågas här med andra ord 😀

Ah, jag får tacka nej på första raden, jag springer inte runt Stockholm 😉 ett par ggr i veckan och vill bli snabbare, (men 40-50 min - hahahaha).
Men 08 är stort.

Ähhhhh....jag tycker inte att vi ska vara så här negativa som jag upplever svaren på tråden. Det är ju ett erbjudande å det kan man ju tacka ja eller nej för ....efter granskning å efter granskning å efter ytterligare granskning av vad man själv vill med

Har anmält intresse, verkar ju himla bra tycker jag iaf! Har fastnat i 45min träsket på milen och vill tillbaka till den tiden man iaf hade några enstaka minuter bättre tid. Aldrig testat löpskolning innan och ser detta som ett gyllene tillfälle att utvec

Edit: dubbelt inlägg

Låter som en super trevligt initiativ.

Synd att det håller till norr om stan och att jag tyvärr är fullbokad på jobb framöver som skulle resultera i att jag troligtvis missar hälften av träningen.

Håller koll på tråden ifall andra datum kommer upp framö