Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 16:02Jag gjorde 2:09 resp 3:02 och jag trodde jag var backsvag 😉
Jag gjorde 2:09 resp 3:02 och jag trodde jag var backsvag 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 16:02Noterar i din statistik att Per Ekegerd, en gästrikelöpare som inte gjorde så mycket väsen av sig medan han bodde i Sverige, stadigt rullar ut maror kring och under 2.40 år efter år, sedan han flyttade västerut...
Noterar i din statistik att Per Ekegerd, en gästrikelöpare som inte gjorde så mycket väsen av sig medan han bodde i Sverige, stadigt rullar ut maror kring och under 2.40 år efter år, sedan han flyttade västerut...
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 08:472.12.29 hösten 2009, 2.58.31 våren 2010. Jag får skylla på att jag bor på platta Gotland... Det får bli en rejäl putsning i höst!
2.12.29 hösten 2009, 2.58.31 våren 2010. Jag får skylla på att jag bor på platta Gotland... Det får bli en rejäl putsning i höst!
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 09:30Om du putsar 2:12 rejält blir jag impad. Hur lyckades du tappa trekvart på ett år? Slutade du träna helt?
Om du putsar 2:12 rejält blir jag impad. Hur lyckades du tappa trekvart på ett år? Slutade du träna helt?
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 10:23Jag tror första tiden var LL, den andra en mara? 🙂
Jag tror första tiden var LL, den andra en mara? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2011, 10:41Antagligen, annars hade nog Tomas varit ÄNNU mer känd i Sverige!
Antagligen, annars hade nog Tomas varit ÄNNU mer känd i Sverige!
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 11:37Om jag skall ha chans på Mackans lista så får jag springa i Kiel igen. Där startade de klockan när vi sprungit i fem minuter och vägrade justera min tid efteråt.
Om jag skall ha chans på Mackans lista så får jag springa i Kiel igen. Där startade de klockan när vi sprungit i fem minuter och vägrade justera min tid efteråt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 11:53Ursäkta min otydlighet, men inläggen före diskuterade just korrelationen LL/marathon så jag trodde det var uppenbart vilket som syftade på det ena respektive det andra... 😉
2.12 om tre veckor, det vore nåt det. Om inte annat skulle jag hamna rätt bra ti
Ursäkta min otydlighet, men inläggen före diskuterade just korrelationen LL/marathon så jag trodde det var uppenbart vilket som syftade på det ena respektive det andra... 😉
2.12 om tre veckor, det vore nåt det. Om inte annat skulle jag hamna rätt bra ti
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 13:25Om man är lat och inte orkar räkna om alla mara/LL-tider till snitttempon: hur brukar relationen snitttempon mellan maran och LL30 se ut om man är bra tränad för båda? Lite snabbare på maran? 10 sek/km?
Om man är lat och inte orkar räkna om alla mara/LL-tider till snitttempon: hur brukar relationen snitttempon mellan maran och LL30 se ut om man är bra tränad för båda? Lite snabbare på maran? 10 sek/km?
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 13:27Sägs vara samma fart.
Sägs vara samma fart.