Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNu är årets Lista påbörjad
You need to log in to create posts and topics.

Nu hoppas jag att jobbet med 2011 års lista är avslutat. 150 svenska herrar in under 2:50 på maraton uti nådens år 2011. Som vanligt, hittar ni felaktigheter så skicka mig gärna e-post om det.

http://www.sapiens.se/

Jag saknas! (#) Visserligen vet jag inte riktigt vad du ska göra åt det... men du skriver ju att man ska påpeka felaktigheter så då gör jag väl det, även om det är jag själv som är skyldig till felet (dvs inte sprungit någon mara under 2.50).

Ja då måste jag påpeka felaktigheten att även jag saknas. Det är ett elände Markus men vi kommer igen.

Det hoppas jag. Alla skador & krämpor måste dock lysa med sin frånvaro ett bra tag innan känns aktuellt att trappa upp ambitionerna med löpningen igen.

Kul! 🙂
Första (och antagligen sista) gången jag platsar på denna lista.

Ja-me-ja-me-ja-meee! (V)

Gissar att det för varje år blir enklare att hitta resultat på nätet från allt fler lopp och därmed att listan blir mer och mer komplett. Men även med detta i beaktande är det kul att se att antalet löpare under 2.50 på listan växt stadigt senaste 5 åren.

På eftermiddagen den 2 juni räknar jag kallt med att mitt namn finns där... 🙂

Håller med om att det är glädjande med den allt bredare gruppen sub-elit/elitmotionärer. Även om det innebär att jag får sämre och sämre placering trots bättre resultat. List

Vore inte så konstigt, med tanke på löphypen. Snart kanske man inte är med i täten ens om man springer milen på 34:59 ?