Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 19:08Ja, verkligen kul läsning och intressant att häften av topp-10-löparna är under 30! Det bådar gott.
Ja, verkligen kul läsning och intressant att häften av topp-10-löparna är under 30! Det bådar gott.
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 20:41Mest imponerande är nog Göran Nilsson född -58. Äldst på listan!
Mest imponerande är nog Göran Nilsson född -58. Äldst på listan!
Quote from Jonny Persson on 4 November 2011, 20:45Ja, Göran har kämpat i många år för att komma in på listan och det roligaste är att han är fortfarande under utveckling. Vi brukar springa långpass ihop.
Ja, Göran har kämpat i många år för att komma in på listan och det roligaste är att han är fortfarande under utveckling. Vi brukar springa långpass ihop.
Quote from Jonny Persson on 11 November 2011, 20:51144 stycken under 2:50 nu efter NYCM.
144 stycken under 2:50 nu efter NYCM.
Quote from Jonny Persson on 28 November 2011, 09:24Listan uppdaterade efter helgens resultat. Den roligaste uppdateringen var att min kompis Göran putsade sin tid till 2:47:39. En sänkning av personbästa med två minuter och det vid 53 års ålder.
Listan uppdaterade efter helgens resultat. Den roligaste uppdateringen var att min kompis Göran putsade sin tid till 2:47:39. En sänkning av personbästa med två minuter och det vid 53 års ålder.
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 10:192:47 vid 53 är helt sjukt bra! (t+) (t+) (t+)
2:47 vid 53 är helt sjukt bra! (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 10:36Pjuuuh, jag är fem år yngre och tävlar alltså inte i samma klass. Drömmen om ett framtida SM-guld i M65 lr M70 kan därmed leva kvar ett tag till! 😉
Grymt bra!
Pjuuuh, jag är fem år yngre och tävlar alltså inte i samma klass. Drömmen om ett framtida SM-guld i M65 lr M70 kan därmed leva kvar ett tag till! 😉
Grymt bra!
Quote from Jonny Persson on 28 November 2011, 11:03Ja, Göran är grym. En rolig grej är att när vi talades vid för en vecka sån konstaterade han att skulle han var nästan tvungen att hålla samma fart på maran som på milen om han skulle kommer under 4 min/km.
Ja, Göran är grym. En rolig grej är att när vi talades vid för en vecka sån konstaterade han att skulle han var nästan tvungen att hålla samma fart på maran som på milen om han skulle kommer under 4 min/km.
Quote from Elias Engqvist on 28 November 2011, 13:20Mackan: Det där fattade jag inte? Du menade nog nåt annat?
Mackan: Det där fattade jag inte? Du menade nog nåt annat?
Quote from Jonny Persson on 28 November 2011, 13:41Jag menade att hans fart på miltävlingarna är marginellt under 4 min/km. Om jag inte minns fel är bästa miltävling i år i farten 3:52 min/km. Nu på maran var det 3:58 min/km.
Jag menade att hans fart på miltävlingarna är marginellt under 4 min/km. Om jag inte minns fel är bästa miltävling i år i farten 3:52 min/km. Nu på maran var det 3:58 min/km.