Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har verkligen längtat efter funktionen att skapa egna pass, äntligen.

Det finns klart rum för lite förbättringar, som att man bör kunna flytta färdiga block genom att dra dem. Sen saknar jag en påminnelse när en intervall är halvvägs avklarad och nä

Besviken, har nyligen en reboot på min gamla samsung och kan nu längre inte installera funbeat appen. Har anroid 2.3.6. Kommer ni lösa detta?
Alla har inte nya fräsha mobiler:-(
Mvh
Fredrik

Även jag gjorde tabben att plocka bort den gamla versionen innan jag provade att ladda ner den nya...Så nu är jag också utan:-(
Hoppas ni fixar detta, så man åtminstone kan få tillbaka den gamla versionen.
/Lasse

Tycker det fungerar jättebra. Bra med nya funktionerna. Bra med att kunna lägga in utrustning som skor, vilket jag alltid fick göra via hemsidan efter passet. Saknar dock min egen info t ex att kunna se hur långt jag sprungit av mitt veckomål (som syns på

Kan inte ladda ned appen, står bara "Enheten är inte kompatibel med den här versionen" ?
Jag har en Xperia Active med 2.3.4
Måste jag uppgradera telefonen för att den här appen skall fungera, eller är det något annat fel?

Minimikravet för att köra appen är Android 3.0.

Vad jag vet så har både Xperia Neo och Active fått åtminstone Android 4.0.

Vad menas med att appen ges tillåtelse för att testa åtkomst till skyddad lagring?

Här är en till med den modellen av nexus 7 som bara har en kamera. Det skulle vara väldigt praktiskt för mig att kunna registrera transportlöpningen på den och lite tåhävningar och sånt som man gör mest hela tiden...

Assså, gör om, gör rätt!! Se till att INTE spärra majoriteten av oss användare från att ladda ner nya appen, genom att sätta felaktiga krav på kompatibilitet för nedladdning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu blev jag också utan app:-( Har Xperia Mini med Android 2.1.