Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inom några timmar kommer en ny version där kartorna fungerar ordentligt.

Den nya appen är jättebra
Jag använder appen bara till att registrera mina träningspass men tycker om den nya appen

Senaste versionen har en rejäl bugg vad jag kan se.
På min Samsung som rullar op Android 2.3.6 laddas inte "Mina aktiviteter" eller "Nyheter och vänner", det bara snurrar.

Mikael: Vi har upptäckt att en del enheter med äldre Android-versioner har problem att ansluta till vår server. Vi jobbar för fullt på problemet just nu.

Kanon Olle (t+)
Ville bara flagga för det OM det skulle ha passerat obemärkt, nu då man har en app igen så vill man ju använda den typ hela tiden för att hålla kolla på vad träningskompisarna sysslar med 🙂

Ser fram emot uppdateringen.

Hej,

Den ser jättefin ut (Xperia Z1). Äntligen, tack! Är dock besviken över att inte Ant+ nämns. Skulle vilja kunna slänga min gamla Garmin-GPS till förmån för appen. Då behöver dock pulsbandet och kadensmätaren fungera.

Finns planer på att stödja Ant+?

Mikael: Nu har vi skickat en uppdatering till Google Play. Google behöver några timmar på sig innan den dyker upp live. Versionen heter 3.0.10.

Leroy: Initialt är fokus på att få färdigt pulsbandsstödet för Bluetooth 4. Därefter kommer vi undersöka möjli

Tack Olle (t+)
Snabba puckar på Funbeat...

Ni har gjort ett kanonbra jobb med den nya appen. Jag gillar den skarpt. Det problem jag hade med den gamla appen (att den tog egna omvägar så det såg ut som att jag hade sprungit mycket längre) är borta. Kul att man kan lyssna på spellistor med Spotify i

Angående Funbeat-appen och Spotify: jag måste erkänna att jag inte har testat detta. Men vad är det för problem man har löst? Spotify gick ju att använda med den gamla appen. Man kan ju köra flera appar samtidigt. Vad är det som är nytt och revolutioneran