Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gillar ny appen men den har en del buggar, många känner säkert Olle & co till men det kan ju vara bra att nämna den var efter man finner dem, större chans att de blir fixade om de kommer fram i ljuset.

-bilder visas inte android 2.3.6 men visas på 4.4.2

Man kan "gilla" träningspass men inte blog-poster

Nu är ju inte appen supportad i android-versioner < 3.0 vad jag förstår så det är kanske lite onödigt att nämna?

Christer: Jo, vi ändrade på det i förra veckan - nu kan man installera appen på Android 2.3 och senare.

Sabina: Japp, det stämmer, vi har en ny algoritm för att städa upp gps-informationen som telefonerna tillhandahåller - utan den blir det heltokiga spå

Ok. Jag ska vara tyst 🙂

Angående "kartan går att zooma i men inte flytta på vertikalt": Är det fler som får samma problem (på Android)?

Jag har samma problem. Det fungerar att flytta i sidled men försöker man flytta på kartan för att titta längre upp eller ner scrollas hela sk

Olle, URL till det pass med "gluggen" samt skärmbilder på det samt hur foton ser ut på 2.3.6. ligger i din inkorg.

/M

Hej

Jag kan inte heller flytta kartan vertikalt och jag får en "glugg", svart fält ned till kommentarerna.

Mvh

Jerker

Ytterligare en bugg? I appen så visas under Nyheter pass och blogginlägg från mina vänner, men för första gången har jag idag upptäckt att far och son Fo*****n tävlingspass från Sylvesterloppet inte syns. Går jag in på hemsidan visas de i mitt flöde, trän

Jag får ingen gps signal med nya appen, googel maps fungerar utmärkt men funbeat får dålig signal och kan inte spela in 🙁 har samsung galaxy s3