Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

sambon har samma telefon och inga problem med signal...

Hittade en till mindre "bugg" / miss.
Man ser att någon gillar ett pass, men inte vem/vilka.

En sak som jag skulle vilja att ni uppdaterar appen med är möjligheten att se sina mål i själva appen så att man slipper gå in och kolla på hemsidan varje gång. Annars en grym app!

Har Twitter kopplingen försvunnit i appen?
Jag delar hellre mina pass på Twitter än Facebook.

Nu har jag fått GPS:en att fungera, var tvungen att installera ett tilläggsprogram. Nu undrar jag om det är fler som får att applikationen måste startas om varje gång jag öppnar den. Samt att den stänger ner om jag gör något annat när funbeat är igång.

Varje gång jag startar min app kommer en dialogruta upp som säger att Restart reguired. An application restart is required

Men man kan välja continue och så funkar allt!.??

Tänkte börja använda Funbeat-appen i stället för Runkeeper, men förstår inte riktigt hur eller om den fungerar. Dels verkar den ha svårt att hitta GPS-signal (antingen söker den eller så är den svag) och dels förstår jag inte hur intervallerna i ett pass

GPS status heter den, den går igång när jag startar funbeat, det är rätt märkligt, men nu får jag bättre mottagning. Först för jag dålig signal, sen går det över till bra signal när gps-status startas upp och jag kan få min runda inspelad perfekt.

Men ja

Appen fungerar jättebra.
Dock får jag samma fel som Kerstin varje gång, och då menar jag verkligen varje gång.
En dialogruta som säger:
Restart Required
An application restart is required
Trycker och continue och så startas appen om och sen är det bara

Får _aldrig_ det fel ni beskriver på min Sony Xperia S med Android 4.1.2