Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag får det felet. Har Samsung s3

Har också det problemet. Samsung Galaxy S4 Mini.

spotify-bugg eller spotify-noob?
Skapat en spotify-spellista och lagt till den här på funbeat via webben, den kommer inte upp under mina spellistor i appen (android 2.3.6), följer jag anvisningarna i appen och lägger till den där så blir den vald att spel

Har installerat på Samsung Note 3, startade innan jag ska cykla, allt verkade ok men efter ett tag kraschade och jag förlorade alla tider från denna träning. Det verkar ganska ostabilt, hur kan man släppa en app som är inte tillräcklig utvecklat undrar ja

Branislav - med tanke på de hutlösa pengar du lagt på appen kanske du inte måste vara så kritisk efter ett försök?
Alla fel går såklart inte att eliminera innan man driftar en app men om du sänder en detaljerad felrapport så ökar ju chansen att funbeat ka

När jag vill lägga in foto från passet via appen hänger sig hela programmet och jag måste stänga ned och starta om. Som tur är kommer den ändå ihåg passet...Några fler som har problem med foton?

Olle & co jobbar hela tiden med att få appen så buggfri och användarvänlig som möjligt, även med att lägga till olika funktioner och stöd, självklart sker inte detta utan att det även kommer med buggar. tycker att man inte behöver använda en "otrevlig ton

Tack för bra felrapporter kring omstarter mm!

Vi ska så fort som möjligt ta fram en lösning på problemet att vissa måste starta om appen vid start - så ska det naturligtvis inte vara. Vi tittar även på de andra problemen ni rapportert.

Malin Pilvinge > Jag har precis samma problem med foton under passet. Då låser den sig och jag måste starta en ny träning.

Malin + Jonas: Vi ska kika på detta!