Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Samsung Galaxy S3 (GT-19300), Android 4.3

Ett stopp under löpning hittills, använt den minst 10 ggr.

Det som är riktigt bra är integrationen till Funbeat. Gränssnittet är också rent, snyggt och enkelt.

Negativt: Röstcoachen fungerar väldigt skumt i min

Har nu hittat en "lösning" eller ett svar på problemet att appen kraschade.
Det visade sig att fb-appen inte alls krashade.
Så här. Har startat ett pass. Någon gång under passet har jag tryckt på homeknappen för att få fram min startsida och starta en ann

Ja jag tror det varit precis så för mig också - nu vet jag hur jag ska göra istället... tack!

Jag saknar möjligheten att mata in antal repetitioner när man reggar pass manuellt i appen.

Det kan man Sabina:

Manuell registrering
Välj träningsform
Lägg till mer info
Övning
Välj av dina tidigare eller namnge en ny
Lägg till set
Tryck på plusknappen tills rätt antal Reps visar (och samma med vikt om du kör med vikter)
Klar

Ok. Tack AT. Men jag testade och repetitionerna hamnade inte under Reps på samma ställe som när man reggar på webben, och då räknas inte antal reps i mitt mål upp. (att jag ska göra ett visst antal armhävningar per månad)

Hej.
Finns det någon lista på Pulsband som fungerar för Android (och gärna speciellt med Sony telefoner typ Z och ZR mfl.)

Jag har nu provat med Clas Ohlssons och Polars utan framgång nu.
(elelr göra jag fel, först parkoppla telefon och pulsband och seda

Ja, just det Sabina... funbeat har ett Reps-fält utan att man öppnar Övningar också.
Och det verkar saknas i appen precis som du säger!

@Franz, känner igen mig, kanon. Skall testa nästa löprunda, se om det fungerar!

Anders, jag har ställt samma fråga på swedroid (ett forum för Androidtelefoner) och fick följande svar. Förvisso för Samsung Galaxy S3:
Jag har inte testat själv, jag bara citerar det svar jag fick:
"#Polar wearlink för android funkar bra, men har inte så