Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Franz: Stort tack för din felsökning!

Var ute och sprang idag. Startar appen men syns ingenfunbeat ikon i aktvitetsfältet uppe till höger. Efter 2.5 km får jag ett facebook meddelande tar upp mobilen efter ett tag för km rösten har tyssnat. Trycker på funbeat appen och appen har avbrutits av

Kan man inte få tillbaka den gamla appen tills dessa problem är lösta? 🙂

Jag har samma problemsom många här med min samsung. Ingen icon för funbeat, Det hänger sig och stänger av sig vid lite olika tillfällen. Det går inte att ta kort, gps:en uppför sig

Så bra om det fungerar för fler än mig. För det är ju det vi vill, att det ska fungera. Och jag är säker på att utvecklarna jobbar för fullt med buggfixar. Under tiden kan vi hitta alternativa lösningar 🙂

>Hmmm, verkligen bara för mig som röstcoachen fungerar illa?

Dels att man knappt hör vad han eller hon säger samt att man ibland enbart hör fragment?

Sedan undrar jag om det går att ställa in appen så att rösten antingen ropar upp tex sträckan efter en

Går inte att skriva i kommentar: kan inte skriva ord eller sudda ut bokstäver.

Mats: Jag har exakt samma bekymmer med röstcoachen att ord och delar av ord försvinner, förra appen var mycket tydligare.

I den gamla appen hade man dessutom mer tid på sig att höra sina varvtider då den upprepade tiden tex:" Varv 2 5:41, 5:41 per kilome

Redigerade en rutten på kartan då GPSen hade fått spatt på ett ställe, på siten ser det bra ut efter detta men i appen visas originalet dvs oredigerad, redigeringen skedde såklart på fb vid inläsning av passet från Forerunner 410.

Efter uppdateringen jag fick nyss kan jag meddela följande efter en snabb koll på android 2.3.6...

Kartan går forfarande inte går att justera lodrätt.
Appen visar fortfarande importerade kartan och inte den justerade man ser på siten.
Foton visas fortfa

Ingenting om att man försökt fixa röstcoachen... Man hör ju ingenting, speciellt inte om man har Spotify igång samtidigt!