Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 13:19Mikael, Adde: Vi har jobbat hårt på att lösa allvarligare buggar först. Därför har vi inte hunnit med de saker du listar. Vi tyckte det var viktigare att snabbt få ut lösningar på allvarliga problem, än att hålla tillbaka versionen ännu längre för att få
Mikael, Adde: Vi har jobbat hårt på att lösa allvarligare buggar först. Därför har vi inte hunnit med de saker du listar. Vi tyckte det var viktigare att snabbt få ut lösningar på allvarliga problem, än att hålla tillbaka versionen ännu längre för att få
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 13:20Den kraschar inte längre vid uppstart i alla fall 🙂
Den kraschar inte längre vid uppstart i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 14:59Samma sam Per.
Nu behöver inte appen startas om varje gång 🙂 Tipp topp
Samma sam Per.
Nu behöver inte appen startas om varje gång 🙂 Tipp topp
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 15:01Per, Franz: Skönt att höra. Det var en av de saker vi prioriterade. 🙂
Per, Franz: Skönt att höra. Det var en av de saker vi prioriterade. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 19:58Det började bra, jag kunde starta funbeatappen utan att den startade om. Jag startade en inspelning och såg till min glädje att iconen funnit sin plats i aktivitetsmenyn. Jag provade med att gå in via den men då fanns inte det pågående passet att hitta, j
Det började bra, jag kunde starta funbeatappen utan att den startade om. Jag startade en inspelning och såg till min glädje att iconen funnit sin plats i aktivitetsmenyn. Jag provade med att gå in via den men då fanns inte det pågående passet att hitta, j
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 19:58-
-
Quote from Funbeat user on 21 January 2014, 19:59Hur får jag bort dubbelinlägg som det ovan? :/
Hur får jag bort dubbelinlägg som det ovan? :/
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 09:52Ylva: Vi lyckades reproducera problemet på en enhet som liknar din - och har nu skickat en korrigering för felet till Google Play. Uppdateringen dyker upp som 3.0.13 inom några timmar. Stort tack för din rapport!
Ylva: Vi lyckades reproducera problemet på en enhet som liknar din - och har nu skickat en korrigering för felet till Google Play. Uppdateringen dyker upp som 3.0.13 inom några timmar. Stort tack för din rapport!
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 09:53Vi uppdaterade dessutom appen för Android igår, med följande:
== Nytt i 3.0.12 ==
* Möjlighet att se vilka som gillat ett pass!
* Inmatning av antal set och antal repetitioner (rekommenderas dock fortfarande att du lägger till övningar under just Övninga
Vi uppdaterade dessutom appen för Android igår, med följande:
== Nytt i 3.0.12 ==
* Möjlighet att se vilka som gillat ett pass!
* Inmatning av antal set och antal repetitioner (rekommenderas dock fortfarande att du lägger till övningar under just Övninga
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 10:43Om jag går in på Google play så ligger 3.0.12 där och det står "Installerad"
Väljer jag "Öppna" så startar Appen om men under "Om Funbeat-appen" står att Appen du använder är 3.0.6.001Vad gör jag för fel? Måste jag ta bort 3.0.6.001 manuellt?
Om jag går in på Google play så ligger 3.0.12 där och det står "Installerad"
Väljer jag "Öppna" så startar Appen om men under "Om Funbeat-appen" står att Appen du använder är 3.0.6.001
Vad gör jag för fel? Måste jag ta bort 3.0.6.001 manuellt?