Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 09:25själv spelade jag in en kortare promenad i morse sedan ni jobbat med det jag rapporterade om sist och de funktionerna är nu på plats och fungerar utmärkt! Även GPS:en har en högre nogrannhet nu också av nån konstig anledning.
själv spelade jag in en kortare promenad i morse sedan ni jobbat med det jag rapporterade om sist och de funktionerna är nu på plats och fungerar utmärkt! Även GPS:en har en högre nogrannhet nu också av nån konstig anledning.
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 10:51Göran: Jag startade funbeat igen och fick då upp passet som "återskapat"
Göran: Jag startade funbeat igen och fick då upp passet som "återskapat"
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 11:49Hmm, när jag startade Funbeat igen så kunde jag inte göra något alls i den, mer än att bläddra till den andra skärmen (inställningar , pass, logga ut etc.). I övrigt inte ett skvatt.
Hmm, när jag startade Funbeat igen så kunde jag inte göra något alls i den, mer än att bläddra till den andra skärmen (inställningar , pass, logga ut etc.). I övrigt inte ett skvatt.
Quote from Funbeat user on 25 January 2014, 17:36Samma problem (svart skärm) idag också. Kan eventuellt ha med röstcoachen att göra. Vi en km sade den "En kilometer" och sedan inget mer. Tittade något senare på telefonen och då var den svart. Efter att ha startat om telefonen så körde jag inspelning uta
Samma problem (svart skärm) idag också. Kan eventuellt ha med röstcoachen att göra. Vi en km sade den "En kilometer" och sedan inget mer. Tittade något senare på telefonen och då var den svart. Efter att ha startat om telefonen så körde jag inspelning uta
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 20:25Attans också, nu börjar det kännas hopplöst 🙁
Var ut på en timmes powerwalk och ville få det inspelat, när jag var hemma igen och ville stoppa passet så gick jag in på iconen uppe i aktivetetsmenyn, men fick bara upp en svart sida. När jag tryckte på ba
Attans också, nu börjar det kännas hopplöst 🙁
Var ut på en timmes powerwalk och ville få det inspelat, när jag var hemma igen och ville stoppa passet så gick jag in på iconen uppe i aktivetetsmenyn, men fick bara upp en svart sida. När jag tryckte på ba
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 21:33Har idag spelat in två vändor med röstcoachen avslagen. Jag har då klarat mig från svartskärmen. Har inte provat mer med röstcoach, men de två gånger (ett utomordentligt statistiskt underlag ;)) jag har haft den påslagen så har jag fått svartskärmar. Det
Har idag spelat in två vändor med röstcoachen avslagen. Jag har då klarat mig från svartskärmen. Har inte provat mer med röstcoach, men de två gånger (ett utomordentligt statistiskt underlag ;)) jag har haft den påslagen så har jag fått svartskärmar. Det
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 21:55Appen fungerade OK då jag testade den, men den kan utnyttja skärmen bättre. De grå kanterna är lite för breda och siffrorna lite för små.
Det är en sak på 5 tumstelefoner, men tex en Xperia Active utnyttjas dåligt. Under en aktivitet är det bara data som
Appen fungerade OK då jag testade den, men den kan utnyttja skärmen bättre. De grå kanterna är lite för breda och siffrorna lite för små.
Det är en sak på 5 tumstelefoner, men tex en Xperia Active utnyttjas dåligt. Under en aktivitet är det bara data som
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 00:40Ja, den var påslagen, men Jag har aldrig hört Malin, har dock klickat ur detta nu. Återkommer
Ja, den var påslagen, men Jag har aldrig hört Malin, har dock klickat ur detta nu. Återkommer
Quote from Funbeat user on 27 January 2014, 14:11Samma scenario som för vissa andra användare här två löparrundor i rad.
Använder röstcoachen.
Efter någon eller några km hör man ingenting mer från röstcoachen, när jag är hemma igen och kollar mobilen så det är svart, försöker istället gå in via ikonen
Samma scenario som för vissa andra användare här två löparrundor i rad.
Använder röstcoachen.
Efter någon eller några km hör man ingenting mer från röstcoachen, när jag är hemma igen och kollar mobilen så det är svart, försöker istället gå in via ikonen
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 09:51När jag läser om alla problem som alla verkar ha känns det som om jag borde gå och köpa en lott.
Jag har installerat en enda gång och den har aldrig kraschat. GPS-mätningen är oerhört mycket bättre än i den gamla appen, även om den ju inte kan konkurrera
När jag läser om alla problem som alla verkar ha känns det som om jag borde gå och köpa en lott.
Jag har installerat en enda gång och den har aldrig kraschat. GPS-mätningen är oerhört mycket bättre än i den gamla appen, även om den ju inte kan konkurrera