Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 11:12Vad har du för telefon Thomas?
Vad har du för telefon Thomas?
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 22:53Håller med Thomas, nya appen funkar ganska bra! Använder dock ingen röstcoach, vad ska man med det till 😉 Väntar nu med spänning på pulsfunktionen... (telefon Xperia Z)
Håller med Thomas, nya appen funkar ganska bra! Använder dock ingen röstcoach, vad ska man med det till 😉 Väntar nu med spänning på pulsfunktionen... (telefon Xperia Z)
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 22:57Ser att det kommit en ny uppdatering, utmärkt, testar igen i morgon. (t+)
Ser att det kommit en ny uppdatering, utmärkt, testar igen i morgon. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 08:53@Ylva: HTC One S med android 4.0.4
@Ylva: HTC One S med android 4.0.4
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 12:31Det är ju ett snyggt GUI nu,men det är hopplöst att försöka skriva kommentarer till träningspassen när man inte kan tilta tangentbordet. Har man en mobil med bredbildsskärm blir bokstäverna vansinnigt små på tangetbordet.
Det är ju ett snyggt GUI nu,men det är hopplöst att försöka skriva kommentarer till träningspassen när man inte kan tilta tangentbordet. Har man en mobil med bredbildsskärm blir bokstäverna vansinnigt små på tangetbordet.
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 12:41Provat senaste version 3.0.14 nu
Loggar nu tid och distans korrekt etc.
Däremot har jag ett önskemål:
Att man kan få någon sorts volymkontroll eller att ni skruvar upp grundvolymen i appen. Jag har stora problem att höra när jag springer i stan, skulle
Provat senaste version 3.0.14 nu
Loggar nu tid och distans korrekt etc.
Däremot har jag ett önskemål:
Att man kan få någon sorts volymkontroll eller att ni skruvar upp grundvolymen i appen. Jag har stora problem att höra när jag springer i stan, skulle
Quote from Funbeat user on 30 January 2014, 07:35Testrapport
3.0.14.001: Nu hörs inte röstcoachen alls men jag fick svartskärm efter ungefär 2,5 km. Med röstcoach av funkade det. (Statistiskt underlag: 1 insp. med röstcoach, 1 utan).
3.0.15.001: Röstcoachen hörs inte alls, i övrigt fungerar inspelning
Testrapport
3.0.14.001: Nu hörs inte röstcoachen alls men jag fick svartskärm efter ungefär 2,5 km. Med röstcoach av funkade det. (Statistiskt underlag: 1 insp. med röstcoach, 1 utan).
3.0.15.001: Röstcoachen hörs inte alls, i övrigt fungerar inspelning
Quote from Funbeat user on 30 January 2014, 13:30Min rapport med 3.1.15.001
Inspelning fungerade utmärkt igen och jag tror faktiskt att jag hörde något från röstcoachen varje km nu. Dock så har jag ofta svårt att uppfatta vad den säger, men nu kanske mest beroende på att den är för tyst?
Sedan tror ja
Min rapport med 3.1.15.001
Inspelning fungerade utmärkt igen och jag tror faktiskt att jag hörde något från röstcoachen varje km nu. Dock så har jag ofta svårt att uppfatta vad den säger, men nu kanske mest beroende på att den är för tyst?
Sedan tror ja
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 13:53I avdelningen "ropa aldrig hej":
Efter att jag skrev här hur stabilt min app funkar har den kraschat två pass i rad...
I avdelningen "ropa aldrig hej":
Efter att jag skrev här hur stabilt min app funkar har den kraschat två pass i rad...
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 08:05Jag vill lägga till att för mitt bruk, alltså inspelning av turer, ibland med röstcoach, så fungerade första versionen av nya appen (3.0.vet inte vad) väldigt bra.
Jag vill lägga till att för mitt bruk, alltså inspelning av turer, ibland med röstcoach, så fungerade första versionen av nya appen (3.0.vet inte vad) väldigt bra.