Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad har du för telefon Thomas?

Håller med Thomas, nya appen funkar ganska bra! Använder dock ingen röstcoach, vad ska man med det till 😉 Väntar nu med spänning på pulsfunktionen... (telefon Xperia Z)

Ser att det kommit en ny uppdatering, utmärkt, testar igen i morgon. (t+)

@Ylva: HTC One S med android 4.0.4

Det är ju ett snyggt GUI nu,men det är hopplöst att försöka skriva kommentarer till träningspassen när man inte kan tilta tangentbordet. Har man en mobil med bredbildsskärm blir bokstäverna vansinnigt små på tangetbordet.

Provat senaste version 3.0.14 nu

Loggar nu tid och distans korrekt etc.

Däremot har jag ett önskemål:

Att man kan få någon sorts volymkontroll eller att ni skruvar upp grundvolymen i appen. Jag har stora problem att höra när jag springer i stan, skulle

Testrapport

3.0.14.001: Nu hörs inte röstcoachen alls men jag fick svartskärm efter ungefär 2,5 km. Med röstcoach av funkade det. (Statistiskt underlag: 1 insp. med röstcoach, 1 utan).

3.0.15.001: Röstcoachen hörs inte alls, i övrigt fungerar inspelning

Min rapport med 3.1.15.001

Inspelning fungerade utmärkt igen och jag tror faktiskt att jag hörde något från röstcoachen varje km nu. Dock så har jag ofta svårt att uppfatta vad den säger, men nu kanske mest beroende på att den är för tyst?

Sedan tror ja

I avdelningen "ropa aldrig hej":

Efter att jag skrev här hur stabilt min app funkar har den kraschat två pass i rad...

Jag vill lägga till att för mitt bruk, alltså inspelning av turer, ibland med röstcoach, så fungerade första versionen av nya appen (3.0.vet inte vad) väldigt bra.