Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mycket intressant slutsats ni dragit att problemen med Samsung S3 verkar helt relaterade till röstcoachen. Kör man med röstcoachen avstängd fungerar appen bra?

Bra att veta men jag tycker att en fungerande röstcoach är ett krav på en träningsapp till mob

Ja jag ger snart upp med att logga mina träningspass på appen, har börjat att logga mina pass på Runkeeper då den fungerar bättre.
Det är inte kul när man startar ett pass och efter nån minut så lägger den av, röstcoachen har inte fungerat på hela tiden,

Har utvecklarna övergett den här tråden?
Jag vill inte, men jag överväger också att överge Funbeat. Jag vill inte hålla på med flera system med överföringar och sånt.

Händer det något?

Ja det är nog över en månad sedan senaste livstecknet och ännu längre sedan det kom någon uppdatering av appen... Kan vi få en statusuppdatering? Är ni nära en lösning så man skall hålla ut någon vecka till eller har ni helt kört fast så man borde överge

Brukar normalt sett logga med min GPS-klocka och föra över till Funbeat. Nu är jag dock bortrest och har lyckats ladda ur klockan och laddaren blev kvar hemma. Gav därför Funbeat-appen några försök. Tyvärr så har den hängt sig på samma sätt som beskrivits

Varför fungerar inte appen. Igår stängdes den av två gånger pga sms och idag 2 gånger av sig själv, varför. Den gamla appen fungerade prick fritt.

Jag har läst den här tråden och bara väntat på att Appen ska lägga av. Men det ända jag råkat ut för hittills är att Spotify lägger av och när det blir tyst i lurarna så är ju första tanken att FB har stoppats men efter ett tag så hörs röstcoachen.

Mitt

Varför inte bara lägga ut den gamla appen på Google Play? Det är många företag som har flera versioner av sina appar i butiken.

Jag upplever appen som lite ostabil men det är bara ett fåtal träningspass om avbryts "oväntat"..

Däremot är det stört omöjligt att skriva text eller siffror eftersom senast inmatade tecknet (eller ordet om jag använder swype) blåmarkeras och skrivs öve

@Mats K

Jag har också SG S3 men känner inte igen det där med "svart skärm". Jag har sett att skärmen släcker ner sig under rundan men det är ju bara att väcka den, men jag antar att det inte är det du menar. Sedan har jag läst tidigare i tråden om de som