Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En bra sak med appen, om jag redigerar ett pass som lästs in och har distans mätt med sensor och en pissig gps signal finns med så behåller appen det först inlästa datat vilket är det korrekta och inte som på siten byta ut det mot den sträcka som gps-sign

Idag körde jag ett intervallpass jag skapat i appen och det gick ju kanon!
Äntligen har jag några av de funktioner jag saknat sedan min Garmin forerunner 305 lagt av. 🙂
Tack Funbeat och Olle!

Under det jag sprang var mitt fokus mycket på appens löpcoach

Vi är här och jobbar hårt på problemen med appen (samt har också noterat långa svarstider på sajten den senast veckan eller så - vi tittar på det med).

Jag har oxå haft jättestora problem med appen. Den har hängt sig och visat svart skärm 7 gånger nu :-(. Jag hoppas ni får fram en lösning snart för i helgen fick jag lägga in Runkeeper bara för att jag blir så besviken på att den "alltid" hänger sig. Jag

Det är flera inklusive mig som föreslagit att ni lägger ut den "gamla" appen parallellt med den nya så vi kan välja tills den nya är stabil nog men ni har aldrig kommenterat den idén?
Är det omöjligt, krångligt eller vad är anledningen till att ni varken

Jag ber om urSäkt för att vi tidigarE inte har kommenterat detta med att göra gaMLA versionen tillgänglig.

Vi har nu beslutat att tillfälligt göra den gamla versionen tillgänglig. Anledningen är att det fortfarande tyvärr är en del personer som har prob

Har ni smugit in en tävling här? Kodordet är "semla". Vad vinner jag? 🙂

@Running Cloud: Tack för tipset om volymen, det kanske var så enkelt, dåligt av mig att inte fatta själv, ska prova vid tillfälle. 😉

Däremot så är Funbeat appen ostabil på min S3a och även på vissa andras S3or här, det kan vi nog med säkerhet konstater

En liten kommentar bara: använd adressen http://redhorse.se/gpx2tcx.html - den redirectar just nu till den adress du skrev men ip-adressen ändras ibland men redhorse-adressen bör funka i alla lägen!

Tack för att ni la ut den gamla appen!

Härligt att kunna skriva som en normal människa igen med fullstort tangentbord.