Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 08:20Jag saknar möjlighet att välja runda när jag sparar ett pass. Nu får jag en massa rundor som heter tex "Icke namngiven runda 3.5"
Jag saknar möjlighet att välja runda när jag sparar ett pass. Nu får jag en massa rundor som heter tex "Icke namngiven runda 3.5"
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 08:20Jag saknar möjlighet att välja runda när jag sparar ett pass. Nu får jag en massa rundor som heter tex "Icke namngiven runda 3.5"
Jag saknar möjlighet att välja runda när jag sparar ett pass. Nu får jag en massa rundor som heter tex "Icke namngiven runda 3.5"
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 12:52Tyvärr är Android appen fortfarande skakig, händer fortfarande att den lägger av sporadiskt. 🙁
Efter någon eller några km (i går 4,9km) hör man ingenting mer från röstcoachen, när jag är hemma igen och kollar mobilen så det är svart, försöker istället
Tyvärr är Android appen fortfarande skakig, händer fortfarande att den lägger av sporadiskt. 🙁
Efter någon eller några km (i går 4,9km) hör man ingenting mer från röstcoachen, när jag är hemma igen och kollar mobilen så det är svart, försöker istället
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 15:19Instämmer med Mats, måste jag sluta spela in med min Samsung och köpa en sån där klocka jag med?
Instämmer med Mats, måste jag sluta spela in med min Samsung och köpa en sån där klocka jag med?
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 14:18Ylva: Runkeeper fungerar bra med Samsung, det är dock lite jobbigare då att importera in datat till funbeat efteråt.
Ylva: Runkeeper fungerar bra med Samsung, det är dock lite jobbigare då att importera in datat till funbeat efteråt.
Quote from Funbeat user on 14 February 2014, 19:03Appen stänger avsig då jag svarar när det ringer, när det kommer uppdaterings info, använder geocaching.com.
Ericsson Experia Active.
Appen stänger avsig då jag svarar när det ringer, när det kommer uppdaterings info, använder geocaching.com.
Ericsson Experia Active.
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 12:38Imorse fick även min app fnatt. Jag har en Motorola DROID RAZR. Den brukar köra alla appar helt felfritt, så även gps-appar.
Rundan brukar vara 6.4 km, men idag fick appen det till att sträckan var 21.5 km och jag höll en fart av häpnadsväckande 3600 km
Imorse fick även min app fnatt. Jag har en Motorola DROID RAZR. Den brukar köra alla appar helt felfritt, så även gps-appar.
Rundan brukar vara 6.4 km, men idag fick appen det till att sträckan var 21.5 km och jag höll en fart av häpnadsväckande 3600 km
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 14:52Patrik Sjögren: Min har också slutat logga vid två tillfällen när jag fått ingående samtal.
Patrik Sjögren: Min har också slutat logga vid två tillfällen när jag fått ingående samtal.
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 12:38Imorse fick jag svartsskärm för första gången. Det enda val som kom upp var att kasta passet. När jag backat ur Funbeat appen fanns den som pågående i meddelandelisten. Öppnade jag den så visades bara svart skärm. Jag har Samsung Galaxy S3 med Android 4.3
Imorse fick jag svartsskärm för första gången. Det enda val som kom upp var att kasta passet. När jag backat ur Funbeat appen fanns den som pågående i meddelandelisten. Öppnade jag den så visades bara svart skärm. Jag har Samsung Galaxy S3 med Android 4.3
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 13:04Sabina - Samma problem som jag får med samma telefon om röstcoachen är på, sätt den på av o se om du får samma problem.
Sabina - Samma problem som jag får med samma telefon om röstcoachen är på, sätt den på av o se om du får samma problem.