Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 17:19Den här appen är värdelös, den avbryter gärna men vill inte spara. Göra låsgrejen suger, jag hatar den. Snälla, hur får jag tilllbaka den gamla appen. Jag avsky denna och jag har gett den en ärlig chans. Den får mig att vilja stampasönder min mobil, så k
Den här appen är värdelös, den avbryter gärna men vill inte spara. Göra låsgrejen suger, jag hatar den. Snälla, hur får jag tilllbaka den gamla appen. Jag avsky denna och jag har gett den en ärlig chans. Den får mig att vilja stampasönder min mobil, så k
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 22:52Provsprang idag senaste versionen 3.0.16.001.
Det verkade lovande och nu var det mycket bättre volym på röstcoachen men efter fyra kilometer sade den "fyra kilometer". Inget mer, bara "fyra kilometer". Blev misstänksam och jodå, svartskärm igen. Fick ett
Provsprang idag senaste versionen 3.0.16.001.
Det verkade lovande och nu var det mycket bättre volym på röstcoachen men efter fyra kilometer sade den "fyra kilometer". Inget mer, bara "fyra kilometer". Blev misstänksam och jodå, svartskärm igen. Fick ett
Quote from Funbeat user on 11 March 2014, 22:53Prov av 3.0.17.001:
Nu slapp jag svartskärmar med röstcoachen påslagen, MEN röstcoachen säger ingenting. Eller jo, den säger "Start, kör hårt" eller vad nu Malin säger då man startar, men sedan är det tyst. Samma med Christoph, om än på engelska (även om
Prov av 3.0.17.001:
Nu slapp jag svartskärmar med röstcoachen påslagen, MEN röstcoachen säger ingenting. Eller jo, den säger "Start, kör hårt" eller vad nu Malin säger då man startar, men sedan är det tyst. Samma med Christoph, om än på engelska (även om
Quote from Funbeat user on 12 March 2014, 23:32Hej nu är det jag igen. Jag har ändrat mig. Att få röstcoachen att fungera (vilket den inte gör) borde inte vara er prio ett utan högsta prio borde vara att inte krascha telefonen. Jag ska i helgen försöka "downgrejda" till den äldre men fungerande versio
Hej nu är det jag igen. Jag har ändrat mig. Att få röstcoachen att fungera (vilket den inte gör) borde inte vara er prio ett utan högsta prio borde vara att inte krascha telefonen. Jag ska i helgen försöka "downgrejda" till den äldre men fungerande versio
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 07:52Martin
Jag tror inte att Android-appen är skriven för att fungera på iPhone. 😉
Martin
Jag tror inte att Android-appen är skriven för att fungera på iPhone. 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 09:57@Martin Aghed
Här kan du kolla för lite mer Iphone
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1372710@Mats K
Jag använder den ganska flitigt nu igen efter ett uppehåll. Min S3a är en
GT-I9300, den är utan 4G
Jag har android 4.3. med FunBeat 3.
@Martin Aghed
Här kan du kolla för lite mer Iphone
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1372710
@Mats K
Jag använder den ganska flitigt nu igen efter ett uppehåll. Min S3a är en
GT-I9300, den är utan 4G
Jag har android 4.3. med FunBeat 3.
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 18:35Uppdatering: Idag så pratade Malin lite ibland, men det verkade mest vara enstaka ord, tex. "kilometer" (vilket är det enda jag är säker på att hon sade) och det verkar inte hända varje kilometer heller. Det kan var så att det fortfarande är svagt och jag
Uppdatering: Idag så pratade Malin lite ibland, men det verkade mest vara enstaka ord, tex. "kilometer" (vilket är det enda jag är säker på att hon sade) och det verkar inte hända varje kilometer heller. Det kan var så att det fortfarande är svagt och jag
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 21:53@Göran Nordgren
Jag upplever liknande på min mobil och håller tummarna för att det kommer en fix på detta så småningom.Jag erkänner att jag inte vågat pilla så mycket i appen eftersom jag inte vill tappa en runda när den väl är avverkad 🙂
Såg däremot
@Göran Nordgren
Jag upplever liknande på min mobil och håller tummarna för att det kommer en fix på detta så småningom.
Jag erkänner att jag inte vågat pilla så mycket i appen eftersom jag inte vill tappa en runda när den väl är avverkad 🙂
Såg däremot
Quote from Funbeat user on 14 March 2014, 07:46Ah, fel forum, sorry! Tack "Running Cloud" för direktlänk till iPhone-diton.
Ah, fel forum, sorry! Tack "Running Cloud" för direktlänk till iPhone-diton.
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 10:51Nu funkar äntligen röstcoachen i version 3.0.17.001 för iPhone så ett tips till er Androider är att ni byter till iPhone 🙂
Nu funkar äntligen röstcoachen i version 3.0.17.001 för iPhone så ett tips till er Androider är att ni byter till iPhone 🙂