Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

AT: Tyvärr fanns ingen information i felloggen som kunde hjälpa oss. Hur uppträder felet? Har du möjlighet att skicka en skärmbild/foto från hur det ser ut när du tittar på passet?

@Olle: Kul, jag kommer testa nya releasen direkt när den blir tillgänglig. 🙂

@Olle

Jag har testat med 3.0.19 nu och tyvärr har uppdateringen inte nått ända fram.
Coachen säger nu tydligt start, kör hårt men vid mina tid eller km markeringar hörs endast ordet "kilometer", iof väldigt tydligt.

Samma här, det enda som hörs är "kilometer", om det inte går för fort. Då jag provade med bilen säger den ingenting.

Ett par förbättringar har det i alla fall blivit.

1. Inga svartskärmskrascher.

2. Nu går det att höra vad som sägs, men det är bara "ki

@Olle

Jag har just skickat en fellogg aktivt och en automatgenererad, vet ej om de skiljer sig åt.

@Olle: Mina upplevelser med nya versionen är identiska med @Running Cloud och @Göran Nordgren.

Man hör bara ordet "kilometer" vid varje km passering men ingen krasch, loggade tid korrekt.

Precis som ovanstående personer beskrivit hör jag bara ordet "kilometer", dock väldigt tydligt. Jag har en HTC One och kör senaste uppdateringen av android.

Göran, Mats, Isak: Kan ni också skicka felloggar?

1) Start appen och gå till andra skärmen. Klicka på Inställningar.

2) Scrolla längst ner och klicka på Om FunBeat-appen.

3) Klicka på Skicka eventuell fel-logg till FunBeat.

Skriv sedan här så att vi v

@Olle: Skickat fellog nu ca kl 07:25.

Hej. Jag har oxå haft att endast ordet "kilometer" hörs tydligt från röstcoachen
Jag sände precis felloggen kl 09:06 2014-03-26 (använde funbeat i söndags senast) /mvh Sabina