Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 09:15Vi kämpar på med att hitta problemet med att siffrorna försvinner. Tyvärr genereras inga poster i fel-loggarna, så arbetet försvåras något. Kan ni testa med 3.0.20 som kom på Google Play igår - den innehåller några mindre justeringar som eventuellt kan ha
Vi kämpar på med att hitta problemet med att siffrorna försvinner. Tyvärr genereras inga poster i fel-loggarna, så arbetet försvåras något. Kan ni testa med 3.0.20 som kom på Google Play igår - den innehåller några mindre justeringar som eventuellt kan ha
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 09:38@Olle: Gjorde en snabb något hafsig test med 3.0.20 från cykeln i morse, har enbart knappt 2 km till jobbet.
Röstcoachen pratar tydligt vid start som tidigare nämnts i tråden men vad jag hörde så sa hon enbart "kilometer" vid km passeringen den här gånge
@Olle: Gjorde en snabb något hafsig test med 3.0.20 från cykeln i morse, har enbart knappt 2 km till jobbet.
Röstcoachen pratar tydligt vid start som tidigare nämnts i tråden men vad jag hörde så sa hon enbart "kilometer" vid km passeringen den här gånge
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 14:20Testade också 3.0.20 igår på min Xperia ZR, Android 4.3. Det enda jag hörde var "kilometer".
Har skickat felloggen 27/3 kl 14.21.
Testade också 3.0.20 igår på min Xperia ZR, Android 4.3. Det enda jag hörde var "kilometer".
Har skickat felloggen 27/3 kl 14.21.
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 16:21Tack alla för hjälpen! Vi hittade till slut en enhet där vi kunde återskapa felet och nu har vi uppdaterat appen så att problemet antagligen är löst för er också. Nya versionen (3.0.21) kommer på Google Play inom några timmar.
Tack alla för hjälpen! Vi hittade till slut en enhet där vi kunde återskapa felet och nu har vi uppdaterat appen så att problemet antagligen är löst för er också. Nya versionen (3.0.21) kommer på Google Play inom några timmar.
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 22:09Jag har nyss provgått 3.0.21 i två kilometer. Nu var jag ute för att noga lyssna vad som sägs. Malin säger "ometer", möjligen "lometer". Det är allt.
Jag har nyss provgått 3.0.21 i två kilometer. Nu var jag ute för att noga lyssna vad som sägs. Malin säger "ometer", möjligen "lometer". Det är allt.
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 00:09Precis provat 3.0.21.001 och det låter precis som innan, dvs man hör bara "kilometer" (eller "miles" när jag byter till det). Man hör rösten tydligt.
Är det något "text-till-tal" motor som man ska ha installerat externt för att det ska fungera?Telefon:
Precis provat 3.0.21.001 och det låter precis som innan, dvs man hör bara "kilometer" (eller "miles" när jag byter till det). Man hör rösten tydligt.
Är det något "text-till-tal" motor som man ska ha installerat externt för att det ska fungera?
Telefon:
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 12:53Niclas: Nej, det är inget sånt som är problemet.
Kontrollfråga: Ni har alltså bara (eller knappt) ordet kilometer? Ingen tempoangivelse därefter?
Niclas: Nej, det är inget sånt som är problemet.
Kontrollfråga: Ni har alltså bara (eller knappt) ordet kilometer? Ingen tempoangivelse därefter?
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 14:03Jag hör bara "kilometer" och inget mer. Vad exakt ska rösten säga så att man kan lyssna efter påbörjade ord efter "kilometer"?
Jag hör bara "kilometer" och inget mer. Vad exakt ska rösten säga så att man kan lyssna efter påbörjade ord efter "kilometer"?
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 21:40Exakt så Olle. 3.0.22.001
Exakt så Olle. 3.0.22.001
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 21:58@Running Cloud: Du menar att 3.0.22.001 fungerar bra?
@Running Cloud: Du menar att 3.0.22.001 fungerar bra?