Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 09:39Göran, Sabina: Tack! Vi håller fortfarande på att leta efter en lösning.
Göran, Sabina: Tack! Vi håller fortfarande på att leta efter en lösning.
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 11:42Jag går över till Suunto Ambit2 R gps klocka inom ett par dagar men hoppas ni får till röstcoachen strax, appen är bra i övrigt.
Får väl strax börja tjata om enklare överföring till Funbeat från Suunto istället. 😉 (Tror man behöver gå via gpx2tcx sajte
Jag går över till Suunto Ambit2 R gps klocka inom ett par dagar men hoppas ni får till röstcoachen strax, appen är bra i övrigt.
Får väl strax börja tjata om enklare överföring till Funbeat från Suunto istället. 😉 (Tror man behöver gå via gpx2tcx sajte
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 14:09Inom några timmar kommer en uppdatering av appen till Google Play. Den innehåller ett "själv-test" som är gjort för att analysera vad som blir fel när röstcoachen försöker läsa upp meningarna.
Ni som har problem med röstcoachen och som bara hör "kilomete
Inom några timmar kommer en uppdatering av appen till Google Play. Den innehåller ett "själv-test" som är gjort för att analysera vad som blir fel när röstcoachen försöker läsa upp meningarna.
Ni som har problem med röstcoachen och som bara hör "kilomete
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 16:48Test genomfört. Test 1 funkade perfekt, Test 2 sa bara kilometer.
Test genomfört. Test 1 funkade perfekt, Test 2 sa bara kilometer.
Quote from Funbeat user on 5 April 2014, 12:50@Olle
Jag fick samma utfall som Per Sönnerhed, se ovan.
Jag gjorde testet två gånger för jag glömde skriva i utfallet av testet första gången.
Hoppas att ni är buggen på spåren nu då det fungerade i test 1.
Edit: en felnumrering. 😀
@Olle
Jag fick samma utfall som Per Sönnerhed, se ovan.
Jag gjorde testet två gånger för jag glömde skriva i utfallet av testet första gången.
Hoppas att ni är buggen på spåren nu då det fungerade i test 1.
Edit: en felnumrering. 😀
Quote from Funbeat user on 6 April 2014, 20:09Har provat med samma resultat som ovanstående.
VId första försöket kraschade appen då jag svarade "nej" på test två. Har sedan kört det två gånger utan att den kraschat. Har också skickat testdata (men bara en gång).
Har provat med samma resultat som ovanstående.
VId första försöket kraschade appen då jag svarade "nej" på test två. Har sedan kört det två gånger utan att den kraschat. Har också skickat testdata (men bara en gång).
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 06:54Jag har testat. Som ovan, hörde jag test 1 perfekt, och i test 2 hördes bara kilometer. Testdata är skickat
Jag har testat. Som ovan, hörde jag test 1 perfekt, och i test 2 hördes bara kilometer. Testdata är skickat
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 07:32Har också testat. Test ett fungerade perfekt, i test 2 hörde jag ingenting alls. Samsung Galaxy S4.
Har också testat. Test ett fungerade perfekt, i test 2 hörde jag ingenting alls. Samsung Galaxy S4.
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 09:13Detta hjälpte alldeles utmärkt bra. Problemet är hittat och en uppdatering kommer på Google Play under dagen.
Detta hjälpte alldeles utmärkt bra. Problemet är hittat och en uppdatering kommer på Google Play under dagen.
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 17:30Äntligen! Snabbtestade den nya och äntligen fick "Malin" till det med kilometertiderna på min Xperia V. Bra jobbat Olle&Co!
Äntligen! Snabbtestade den nya och äntligen fick "Malin" till det med kilometertiderna på min Xperia V. Bra jobbat Olle&Co!