Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Göran, Sabina: Tack! Vi håller fortfarande på att leta efter en lösning.

Jag går över till Suunto Ambit2 R gps klocka inom ett par dagar men hoppas ni får till röstcoachen strax, appen är bra i övrigt.

Får väl strax börja tjata om enklare överföring till Funbeat från Suunto istället. 😉 (Tror man behöver gå via gpx2tcx sajte

Inom några timmar kommer en uppdatering av appen till Google Play. Den innehåller ett "själv-test" som är gjort för att analysera vad som blir fel när röstcoachen försöker läsa upp meningarna.

Ni som har problem med röstcoachen och som bara hör "kilomete

Test genomfört. Test 1 funkade perfekt, Test 2 sa bara kilometer.

@Olle

Jag fick samma utfall som Per Sönnerhed, se ovan.

Jag gjorde testet två gånger för jag glömde skriva i utfallet av testet första gången.

Hoppas att ni är buggen på spåren nu då det fungerade i test 1.

Edit: en felnumrering. 😀

Har provat med samma resultat som ovanstående.

VId första försöket kraschade appen då jag svarade "nej" på test två. Har sedan kört det två gånger utan att den kraschat. Har också skickat testdata (men bara en gång).

Jag har testat. Som ovan, hörde jag test 1 perfekt, och i test 2 hördes bara kilometer. Testdata är skickat

Har också testat. Test ett fungerade perfekt, i test 2 hörde jag ingenting alls. Samsung Galaxy S4.

Detta hjälpte alldeles utmärkt bra. Problemet är hittat och en uppdatering kommer på Google Play under dagen.

Äntligen! Snabbtestade den nya och äntligen fick "Malin" till det med kilometertiderna på min Xperia V. Bra jobbat Olle&Co!