Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har först i kväll haft möjlighet att provspringa 3.0.24. Tyvärr var resultatet samma som för Per Sönnerhed. Malin sade "en kilometer" sedan blev det tyst. Jovisst, svartskärm igen. Det har jag inte haft på många versioner, men nu var den tillbaka.

Jag hå

Har nu provat utan röstcoach och då funkade det.

Provade utan röstcoach idag också. Trodde att det fungerat för när jag var klar kunde jag stoppa och ladda upp träningen. Fast sen när jag kollade här så såg jag att den de första 4km mät lite kort hade man väl kunnat acceptera men fast jag stoppade efter

Jag testade en kort runda igår (bungypump stavar i 3,1 km) Jag hörde Malin tydligt vid varje km med kilometerangivelse och kilometertid. Det funkade klockrent tycker jag. Jag har Samsung Galaxy S3 med Andriod 4.3. Bra jobbat Olle och co. (t+)

Jag har oxå drabbats av svart skärm två gånger. Den ena gången hade jag Runtastic igång samtidigt, men inte igår. Det är många som rapporterar att det verkar hända i samband med att röstcoachen sätter igång, stämmer det? En tanke som slog mig igår var hur

En annan intressant sak som hände igår var att jag fick meddelandet om fem kilometer, men den återskapade datan innehöll bara 4,97 km... Bara en liten reflektion 🙂
__
Fredrik

Satte igång appen och startade löpningen. När jag slutat var telefonen avstängd och jag fick logga in igen. Fick nåt meddelande och jag svarade på en fråga om vad som hänt. Sen fanns hela passet där plötsligt!

Glad påsk!

Samma problem för mig idag. läste snyggt och prydligt km och tid I ca 6-7 km sedan blev det tyst. Och svart. Enbart val att redigera eller stopp. Redigera ger svart skärm och stopp ger avslut och allt borta.
Startade om appen (inte efter att ha stängt av

Första passet reggat med funbeat appen ver 3.0.25. Tänkte testa med röstcoach och se om det var en av buggfixarna men coachen var tyst hela tiden. Kom hem och kollade och den var avstängd, trodde jag slagit på den, ok får testa den vid ett senare tillfäll

På de rundor jag har gjort med 3.0.24 har mätningen blivit väldigt dålig. Jag kan inte säga bestämt att det beror på appen, men de har blivit 6-10% kortare än vad de är i verkligheten. Vid noggrann koll så ser man att den genat något väldigt i kurvorna oc