Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har testa och röstcoachen har funkat till min SG s3. Kanon Olle och compani!

Så undrar jag om det kommer stöd för den smarta klockan Pebble?

Running: Vi har det inte på gång just nu. Utesluter det förstås inte för framtiden.

Göran: Vi har inte ändrat något angående gps-kalkyleringen i senaste versionen.

OK Olle, då vet jag det. Ser fram emot att prova 3.0.25 under helgen.

Ok, tack för svar Olle!
Då skall jag lobba för det genom lämplig kanal. 😉

Andra lyckade test med 3.0.25. Det enda verka vara att fast jag valt röstcoach så är den tyst hela tiden och när jag kollar efteråt så är den inte i bockad men det är ett litet pris för att appen inte skall hänga sig som den gjorde innan för mig. Vad gäll

Då har du bättre lycka med noggrannheten än jag. För mig visar Funbeat 15-20% mer än en lånad Garmin FR 610... Runtastic visar däremot mindre än 1% från från klockan.
__
Fredrik

För mig funkar det bra nu på min Xperia V. Sprang Ursviks 15km och sträckan stämde exakt. Röstcoachen var helt ok oxå - jag vill bara ha högre volym från den.

Märkte något "konstigt" vid röstcoach test med senaste version. Om använd röstcoach är ibockad så hör jag båda men om den inte är ibockad hör jag bara test 1.

Har också märkt att rötcoachen inte hinner med att räkna ner vid fördröjd start av inspelning. Fördröjningen börjar vid 10s när den räknar var sekund och är ca 3s efter vid startkomando men inspelningen av rundan startar på noll på räknaren.

Har provat 3.0.25 på två turer idag. Tur ett, utan röstcoach funkade bra. Andra turen, med röstcoach gick bra vid en kilometer, men vid andra kilometerpasseringen sade den bara "två kilometer" och inget mer. Tittade efter, jodå svartskärm igen.

Den lyck