Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Och ytterligare ett test, nu gick det bra fram till fyra kilometer då den sade, just det, "fyra kilometer" och sedan tyst. Svartskärm igen, kunde heller inte återskapa passet.

Röstcoachen är forsatt oanvändbar, i alla fall på Xperia Go. Eller i alla fall

Hej, jag har lite problem med att appen inte kan spela in mina pass, precis som diskuterats tidigare i den här tråden ser jag. Jag tänkte se om jag kan bidra med någon ny information till utvecklarna.

Jag har börjat spela in mina cykeltransporter till oc

Har senaste tiden mest cyklat och använt min cykeldator men fick ett ryck och tog fram rullskidorna och startad funbeatappen i hopp om att ni fått ordning på den.... det var ett stort misstag, efter 3km tystnade appen och när jag kom hem efter rundan var

Ja, nu har det inte hänt något på en månad. Skulle det vara omöjligt att få den första versionen av 3.0 igen? Den som kom runt jul, strax före tror jag, och funkade klockrent...

Jag har slutat använda funbeat appen för att registrera pass eftersom det blir svartskärm vid varje försök.
Jag kan inte vänta ytterligare ett halvår på att problemen blir fixade. Tillsvidare spelar jag in passen med runkeeper och registrerar sedan manuel

Appen har kraschat några ggr nu med Xperia Z. Tror jag slog på röstcoach för att testa vad det var samt gps på vilket inte verkar funka så bra. Jag skickade loggar.

Jag kan tipsa om en annan Android-app som jag börjat använda i väntan på att Funbeats egna ska börja fungera igen: RunnerUp . Den är Open Source och verkar levande (vidareutvecklas), av svenska u

Jag fick min första svart-skärm med ver 3.0.25.001 när jag spelade in cykelträning i morse. Fellogg laddades upp kl 06.56. Jag har Samsung Galaxy S3 med android 4.3

@Johan Franzén

Tackar för tipset, kommer att prova på nästa tur.

"Nu är nya Android-appen här!" - rubriken börjar kännas lite omodern!