Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 17:30Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 18:16Läste denna recension på Google play.
" Har förlorat tiden på 4 löprundor nu. Startar igång som vanligt och när skärmen låser sig och man sedan låser upp den igen så är funbeat helt svart. Man trycker på tillbaka knappen och appen frågar om man vill slän
Läste denna recension på Google play.
" Har förlorat tiden på 4 löprundor nu. Startar igång som vanligt och när skärmen låser sig och man sedan låser upp den igen så är funbeat helt svart. Man trycker på tillbaka knappen och appen frågar om man vill slän
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 21:18Skrolla kartan upp/ner i ett sparat pass fungerar inte. Höger/vänster funkar.
3.0.24.001 på S3 GT-i9300
Skrolla kartan upp/ner i ett sparat pass fungerar inte. Höger/vänster funkar.
3.0.24.001 på S3 GT-i9300
Quote from Camilla Maunu on 11 April 2014, 20:19Jag har också testat den nya versionen på min Sony Xperia S och nu funkar det utmärkt!
Jag har också testat den nya versionen på min Sony Xperia S och nu funkar det utmärkt!
Quote from Funbeat user on 12 April 2014, 18:25Dessvärre blev det inte bra med nya versionen för mig (har skickat fellogg).
Jo, då vid en km hörde jag tydligt Malin säga "1 km" fast inget mer (tempo eller så), sen sa hon inget mer under de 15 km jag sprang och när jag kom fram fanns det ingen möjligh
Dessvärre blev det inte bra med nya versionen för mig (har skickat fellogg).
Jo, då vid en km hörde jag tydligt Malin säga "1 km" fast inget mer (tempo eller så), sen sa hon inget mer under de 15 km jag sprang och när jag kom fram fanns det ingen möjligh
Quote from Camilla Maunu on 13 April 2014, 08:20Tävlingar verkar inte dyka upp i nyhetsflödet på kompisar i appen. Någon annan som märkt det?
Tävlingar verkar inte dyka upp i nyhetsflödet på kompisar i appen. Någon annan som märkt det?
Quote from Funbeat user on 13 April 2014, 09:10@Per Sönnerhed skönt och se att fler med samma telefon har samma problem då är det inte jag som gör något fel. Kan tyvärr inte säga hur det fungerat innan. Första version jag testade var 3.0.23.
Skulle vara roligt att få det att fungera då jag för övrigt
@Per Sönnerhed skönt och se att fler med samma telefon har samma problem då är det inte jag som gör något fel. Kan tyvärr inte säga hur det fungerat innan. Första version jag testade var 3.0.23.
Skulle vara roligt att få det att fungera då jag för övrigt
Quote from Funbeat user on 13 April 2014, 11:26Försökte få Funbeat-appen att synka mitt pulsband i någon timme, men Puls-rutan visade ständigt "-" trots att andra appar hittade mitt band.
Nu upptäcker jag att android-appen ännu inte stöder pulsband, trots rapportrutorna. Hur går det med pulsbandsstöd
Försökte få Funbeat-appen att synka mitt pulsband i någon timme, men Puls-rutan visade ständigt "-" trots att andra appar hittade mitt band.
Nu upptäcker jag att android-appen ännu inte stöder pulsband, trots rapportrutorna. Hur går det med pulsbandsstöd
Quote from Funbeat user on 13 April 2014, 19:513.0.24.001 på Sony Xperia S med Android 4.1.2
1. Trots att jag klickade i "Dela på Facebook" så gjorde den inte det
2. Bifogat foto laddas inte heller upp på rundanJag har skickat fellogg och utökad fellogg
Edit: jag kör utan röstcoach så den är ej te
3.0.24.001 på Sony Xperia S med Android 4.1.2
1. Trots att jag klickade i "Dela på Facebook" så gjorde den inte det
2. Bifogat foto laddas inte heller upp på rundan
Jag har skickat fellogg och utökad fellogg
Edit: jag kör utan röstcoach så den är ej te
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 18:00Samma felsymptom idag röstcoachen rapporterar fint ett tag idag fungerade t.o.m. 6km sedan vid 7km så talade den bara om sträckan men ej tempot och sen vad den död resten av passet. Sen när jag kollade efter så var allt svart som vanligt så den har väl hä
Samma felsymptom idag röstcoachen rapporterar fint ett tag idag fungerade t.o.m. 6km sedan vid 7km så talade den bara om sträckan men ej tempot och sen vad den död resten av passet. Sen när jag kollade efter så var allt svart som vanligt så den har väl hä