Quote from Funbeat user on 29 March 2014, 08:33@Mats K
Det var svar på Olles fråga om coachen.I övrigt fungerar appen alldeles utmärkt.
@Mats K
Det var svar på Olles fråga om coachen.
I övrigt fungerar appen alldeles utmärkt.
Quote from Funbeat user on 29 March 2014, 11:11@Running Cloud
Ok, blev lite förvillad eftersom 3.0.22.001 lades ut på Google Play strax innan ditt inlägg igår, du var snabb att testa. Men då antar jag att problemen med röstcoachen kvarstår.
@Running Cloud
Ok, blev lite förvillad eftersom 3.0.22.001 lades ut på Google Play strax innan ditt inlägg igår, du var snabb att testa. Men då antar jag att problemen med röstcoachen kvarstår.
Quote from Funbeat user on 29 March 2014, 22:05@Mats K
Japp så är det.
@Mats K
Japp så är det.
Quote from Camilla Maunu on 31 March 2014, 17:28Jag testade senaste versionen igår kväll (30e mars) och hörde bara "kilometer". Hade musik via en podcastspelare samtidigt. När den helt omarbetade appen kom så hade jag inget problem med att höra coachen utan det har kommit i någon av de senaste uppdater
Jag testade senaste versionen igår kväll (30e mars) och hörde bara "kilometer". Hade musik via en podcastspelare samtidigt. När den helt omarbetade appen kom så hade jag inget problem med att höra coachen utan det har kommit i någon av de senaste uppdater
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 15:41Är det möjligt att funbeat-appen använda sig av de rutter man har lagt upp i Funbeat och få dem visade på en karta medan man t ex cyklar? Det får gärna även visas pilar eller dyligt när man skall svänga. Informationen finns ju där så det borde inte vara o
Är det möjligt att funbeat-appen använda sig av de rutter man har lagt upp i Funbeat och få dem visade på en karta medan man t ex cyklar? Det får gärna även visas pilar eller dyligt när man skall svänga. Informationen finns ju där så det borde inte vara o
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 21:17Spelade in ett pass tidigare i kväll och valde spara och redigera. Skulle ändra träningsform och valde löpning och sedan sök för att få upp alternativ på löpning. Sedan dess hänger appen. Snart två timmar nu....
Skärmen visar en transparent ruta med "Söke
Spelade in ett pass tidigare i kväll och valde spara och redigera. Skulle ändra träningsform och valde löpning och sedan sök för att få upp alternativ på löpning. Sedan dess hänger appen. Snart två timmar nu....
Skärmen visar en transparent ruta med "Söke
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 22:16Har också problemet att sökning av träningsformer hänger sig i 3.0.22. Har inte hunnit prova att spela in någon runda än, så jag har ingen rapport om röstcoachen.
Har också problemet att sökning av träningsformer hänger sig i 3.0.22. Har inte hunnit prova att spela in någon runda än, så jag har ingen rapport om röstcoachen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 08:50Anton: Det är något vi kommer kika på så småningom.
Lotta, Göran: Tack för felrapporten. Vi ska titta på vad som kan vara fel.
Anton: Det är något vi kommer kika på så småningom.
Lotta, Göran: Tack för felrapporten. Vi ska titta på vad som kan vara fel.
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 20:32Spelade in en runda i kväll, men det hörs fortfarande bara "kilometer". Inga siffror eller så, bara ett enkelt "kilometer".
(Har nog tidigare glömt att säga att jag inte har någon musik eller andra appar igång. Kör så rent det går).
3.0.22 på Xperia Go
Spelade in en runda i kväll, men det hörs fortfarande bara "kilometer". Inga siffror eller så, bara ett enkelt "kilometer".
(Har nog tidigare glömt att säga att jag inte har någon musik eller andra appar igång. Kör så rent det går).
3.0.22 på Xperia Go
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 09:23Jag har laddat upp en fellogg. Jag hör bara order "kilometer" Testen gjordes på bussen, det är därför min kilometertid blev väl bra 🙂 för att vara sann.
Jag hade en spellista från Spotify igång. Musiken tystnade i andra låten.
Jag har laddat upp en fellogg. Jag hör bara order "kilometer" Testen gjordes på bussen, det är därför min kilometertid blev väl bra 🙂 för att vara sann.
Jag hade en spellista från Spotify igång. Musiken tystnade i andra låten.