Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 11:08AT: Jag vet inte vad som blivit fel. Prova att avinstallera appen först.
AT: Jag vet inte vad som blivit fel. Prova att avinstallera appen först.
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 13:16Det funkade med ominstallation, nu har jag 3.0.13.001 och kunde se att det var lite förändringar 🙂
Får se om den vill uppdateras automatiskt i fortsättningen...
Det funkade med ominstallation, nu har jag 3.0.13.001 och kunde se att det var lite förändringar 🙂
Får se om den vill uppdateras automatiskt i fortsättningen...
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 15:58Risk för att bli tjatig men det vore oerhört bra om röstcoachen kunde fixas. Verkar ju inte vara fixat i den senaste 3.0.12 releasen.
>Tycker nog att buggen med röstoachen bör räknas in till kategorin allvarlig trots allt.
I övrigt fungerar appen helt s
Risk för att bli tjatig men det vore oerhört bra om röstcoachen kunde fixas. Verkar ju inte vara fixat i den senaste 3.0.12 releasen.
>Tycker nog att buggen med röstoachen bör räknas in till kategorin allvarlig trots allt.
I övrigt fungerar appen helt s
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 16:09Mats: Vi håller med om att röstcoachen är prio - vi jobbar på det just nu. De andra sakerna var ännu viktigare och det var klokast att snabbt få ut fix på dem och inte invänta förbättringar av röstcoachen först.
Mats: Vi håller med om att röstcoachen är prio - vi jobbar på det just nu. De andra sakerna var ännu viktigare och det var klokast att snabbt få ut fix på dem och inte invänta förbättringar av röstcoachen först.
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 16:51Olle: Perfekt 🙂
Olle: Perfekt 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2014, 20:51Jag ger snart upp.... kan ni inte göra en pudel och göra den gamla appen tillgänglig tills den nya är stabil?
Efter 9km tyckte jag det blev lite väl tyst ifrån röstcoachen och när jag kolla telefonen så är skärmen helt tom... när jag startar appen igen
Jag ger snart upp.... kan ni inte göra en pudel och göra den gamla appen tillgänglig tills den nya är stabil?
Efter 9km tyckte jag det blev lite väl tyst ifrån röstcoachen och när jag kolla telefonen så är skärmen helt tom... när jag startar appen igen
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 10:11Samuel, jag mailar dig separat för att höra mer specifikt om hur problemen uppträdde.
Tack för ditt förslag kring ny tråd mm.
Samuel, jag mailar dig separat för att höra mer specifikt om hur problemen uppträdde.
Tack för ditt förslag kring ny tråd mm.
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 13:59Hittade en ny liten bugg, kommentarer verkar grupperas på den som laggt dem istället för att komma i kronologisk ordning.
Kartan går inte att flytta vertikalt men jag ser foton nu (Android 2.3.6)
På frågan vad som är prio eller inte kan jag tillägga att
Hittade en ny liten bugg, kommentarer verkar grupperas på den som laggt dem istället för att komma i kronologisk ordning.
Kartan går inte att flytta vertikalt men jag ser foton nu (Android 2.3.6)
På frågan vad som är prio eller inte kan jag tillägga att
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 06:44Jag körde med appen igår. Tyvärr lade den av efter ca en timme. När jag slog på telefonen så var appen helt svart. När jag klickade på bakåt-knappen fick jag upp valen "Släng passet" och återgå till redigering. Appen gick inte att avsluta på vanligt sätt
Jag körde med appen igår. Tyvärr lade den av efter ca en timme. När jag slog på telefonen så var appen helt svart. När jag klickade på bakåt-knappen fick jag upp valen "Släng passet" och återgå till redigering. Appen gick inte att avsluta på vanligt sätt
Quote from Funbeat user on 24 January 2014, 08:15Samma fel som Johan ovan. Svart skärm och om man backar så får man frågan om man vill kasta passet. Kan inte heller avsluta appen på normalt vis. Då jag avslutat den via app-hanteraren och sedan startar den igen så funkar inga "knappar" i Funbeat-appen. E
Samma fel som Johan ovan. Svart skärm och om man backar så får man frågan om man vill kasta passet. Kan inte heller avsluta appen på normalt vis. Då jag avslutat den via app-hanteraren och sedan startar den igen så funkar inga "knappar" i Funbeat-appen. E