Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ber om ursäkt för att vi inte har svarat på tråden tidigare idag. Vi har kämpat med en del viktiga fixar i appen.

En ny version dyker upp på Google Play inom de närmsta timmarna (det tar ett tag för Google att få upp nya filer):

== Nytt i 3.0.8 (And

Jag glömde skriva att vi fortfarande har problem med kartorna. Vi jobbar på en lösning så att de ska synas ordentligt.

Men allvarligt vad menas med att appen ges tillåtelse för att testa åtkomst till skyddad lagring? Någon som vet?

Från Android 4.4 så måste en app begära läsrättighet till lagringsutrymmet. Om en app har skrivrättighet så får den automatiskt läsrättighet.

Rättigheten "testa åtkomst till skyddad lagring" är rättighet att testa den nya rättigheten på enheter som kör m

Igår kväll uppdaterade jag den äldre varianten av appen. Det gick utmärkt och nu har jag den nya versionen. Kör på en gammal Samsung S1 med 2.3.5.
Tack för det. Synd att gpsn i telefonen blivit så dålig att det ändå inte går att spela in några pass. 🙂
B

Allt är ju snyggt, men man kan inte tilta när man skriver! Det kunde ju den gamla appen... Hoppas verkligen ni har med det på er to-do. Det tar ju en halv evighet att fippla med minitangentbordet i portrait mode. Jag reggar passen med Opera Mini istället

Kul att den funkar bra! Flindra: Jag skriver upp ditt önskemål kring att kunna ha telefonen i landskapsläge när man skriver in långa texter.

Kanon, Som en av de 26,3% Android 2.3.6 säger jag tack 🙂
Appen flyter fint på min Galaxy Beam (midrange lur)
Går även att installera o köra på Nexus 7 med 4.4.2 o bra ser det ut.

De flesta små grejjer o buggar är nämnda och kommer säkert att försvinna

Kanonhärligt.....man e me app igen.....STORT TACK för d.....God Jul o Gott Nytt År till FunBeat 🙂

Kunde installera den nya appen (snygg!!), men nu kom det däremot en uppdatering som jag inte kan installera. Kör Android 4.1.2 på Samsung Galaxy S2.