Quote from Guest on 19 July 2008, 23:01Jag valde att inte ta med en kalender men en topplista istället.
Nu kan vi direkt se vem som sköter sig bäst 🙂
MVH
/Bertil
Jag valde att inte ta med en kalender men en topplista istället.
Nu kan vi direkt se vem som sköter sig bäst 🙂
MVH
/Bertil
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 23:11Tjena tjena.
Ser ut som en kul grej. Nu ska vi bara få andra att haka på det här också. 🙂
Extra krydda med topplistan...
Jag kan maila till tävlingsledningen och se om dom når ut till fler med att gruppen är startad.Kör hårt så ses vi i Björkliden i A
Tjena tjena.
Ser ut som en kul grej. Nu ska vi bara få andra att haka på det här också. 🙂
Extra krydda med topplistan...
Jag kan maila till tävlingsledningen och se om dom når ut till fler med att gruppen är startad.
Kör hårt så ses vi i Björkliden i A
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 23:38Japp, det gick ju lätt att logga in sig här. Nu ska jag minsann träna ifrån er:-)
/Lars
Japp, det gick ju lätt att logga in sig här. Nu ska jag minsann träna ifrån er:-)
/Lars
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 04:39Kul!! Blir första bammet för mig, ska bli spännande... Ser att jag ligger lite efter i träningen, får ta tag i det i veckan 🙂
Kul!! Blir första bammet för mig, ska bli spännande... Ser att jag ligger lite efter i träningen, får ta tag i det i veckan 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 13:20Vi blir ju fler och fler. Kul det här.
Körde precis ett milpass men det kändes tungt i benen. Hoppas ni andra har bättre flyt...
Är det förresten någon som är sugen eller vet någon som är sugen på att köra icebugMM?
Min vanliga vapendragare i dessa samma
Vi blir ju fler och fler. Kul det här.
Körde precis ett milpass men det kändes tungt i benen. Hoppas ni andra har bättre flyt...
Är det förresten någon som är sugen eller vet någon som är sugen på att köra icebugMM?
Min vanliga vapendragare i dessa samma
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 20:16Tjenare!
Kul med ett nytt BAMM-ställe att ha koll på, nu när man längtar upp som mest vill man ju bara få tjöta om allt som rör det här. Vet inte riktigt hur flitig jag kommer att vara med att skriva in all träning, men det blir en hel del springa innan k
Tjenare!
Kul med ett nytt BAMM-ställe att ha koll på, nu när man längtar upp som mest vill man ju bara få tjöta om allt som rör det här. Vet inte riktigt hur flitig jag kommer att vara med att skriva in all träning, men det blir en hel del springa innan k
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 14:12Dagens!
Såg på BAMM forumet att ni skulle lägga upp en grupp här så jag var bara tvungen att kolla in detta. Kul med toplistan men jag får se om alla träningar läggs till, har sagt att jag ska försöka hålla mig ifrån datorn under semestern (H)
/Magnus
Dagens!
Såg på BAMM forumet att ni skulle lägga upp en grupp här så jag var bara tvungen att kolla in detta. Kul med toplistan men jag får se om alla träningar läggs till, har sagt att jag ska försöka hålla mig ifrån datorn under semestern (H)
/Magnus
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:10Jag & grabben ska till IcebugMM och försöka se hur långt vi kommer. Jag kan kolla runt och höra om jag har nån tok (jag har rätt gott om dem) i närheten som är sugen på hemavan.
Vi ser annars mest IcebugMM som ett rejält genrep inför BAMM. Svårt att moti
Jag & grabben ska till IcebugMM och försöka se hur långt vi kommer. Jag kan kolla runt och höra om jag har nån tok (jag har rätt gott om dem) i närheten som är sugen på hemavan.
Vi ser annars mest IcebugMM som ett rejält genrep inför BAMM. Svårt att moti
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:12Förb...!
Fick bara vara på pallen på topplistan en kort stund ...
(H)
/B
Förb...!
Fick bara vara på pallen på topplistan en kort stund ...
(H)
/B
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 01:19Hehe.. och imorgon ska jag träna som tusan så snart plockar jag placeringar(hv).
Försökte förresten springa fort idag. Det gick inte alls. Imorgon återgår jag till långt och långsamt som jag behärskar.
Så Bertil springer alltså 30-klassen. Själv är jag
Hehe.. och imorgon ska jag träna som tusan så snart plockar jag placeringar(hv).
Försökte förresten springa fort idag. Det gick inte alls. Imorgon återgår jag till långt och långsamt som jag behärskar.
Så Bertil springer alltså 30-klassen. Själv är jag