Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har inte anmält oss än, men 50-klassen hade vi tänkt köra. Blir att göra ett ryck med löpningen nu i veckan och försöka hinna med några längre pass... om det inte blir jättefint väder så man måste bada och äta glass istället (H)

Vore kanon om det fanns någon att springa med. Jag ser Icebug också lite som ett genrep. För tillfället har jag inte ledigt men är ganska säker på att det går att lösa om jag ska springa.
Hör av dig om du hittar nån stolle, Bertil.

Jag ska springa 50-kla

Då är det dags att anmäla sig ... bara en månad kvar 😀
Glassen smakar så mycket bättre efter ett långpass ...

Jag ska spring 70 klassen för TeamMOMS, kommer säkert bli oerhört tufft men samtidigt väldigt roligt.

Idag blir det ingen löpning, kanske en k

Japp, det blev en kortare cykeltur med min fru, kändes skönt att få aktivera benen lite grann.

Har dessutom fått lite intervallträning när jag grävde om komposten idag. Hade tänkt flytta vår nuvarande kompost men efter ett antal spadtag så satt jag spade

Yes! Nu gick jag upp i topp på listan!!! Hmm, men det verkar som att några inte registrerat någon träning här på ett tag... Och nu är jag så sliten att jag nog måste vila ett par dagar.. Ska ändå satsa på att behålla min placering.

Träna på nu allihop!

Hej på er!
Jag har varit med i 70-klassen 3 gånger, en i FEM och de två senaste åren i BAMM. I år blir det 50-klassen, då min ordinarie lagkamrat Håkan inte springer i år och Ingemar som jag har fått med i stället känner att det är utmaning nog. Ambitions

Shit! Nu tappade jag ännu en placering ... och jag som inte får träna nu förrän icebugMM 😉

Den var frustrerande den här topplistan 😀

Ett intressant ämne dök upp tycker jag, nämligen hur tusan ska man träna optimalt inför ett bergslopp en den här typ

Avis! Sprang upplaga två en gång i tiden (tror det var -95, BIMM hette det då), och blir grymt sugen när jag ser det här! Tyvärr bor jag på fel sida Atlanten just nu. Lycka till allihopa, och glöm inte att stanna upp och njut av omgivningarna emellanåt un

Attans!!!
Utanför pallen för första gången. Nu får jag träna kroppen i stycken innan BAMM. Kan man inte vinna på riktigt kanske man kan vinna i cybervärlden.
Kör hårt, bara 3 veckor kvar nu...dags för backe igen.
/Johan

Tillbaka från semestern, med lite nya träningspass att registrera (H)
Men det är ju lika svårt att hamna i topp på den här listan, som att hamna på pallen i verkligheten... Tror ändå att det blir nån dags vila, innan helgens stundande långpass.
/Krister