Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 23:23Nu har ni i alla fall chansen att gå om mig. Jag drar till Island i tio dagar för lite vandring och under den perioden blir det nog inte så mycket träning. Eller ska man vandra hela dagarna och sen ta ett löppass när man slagit upp tältet på kvällen? Hehe
Nu har ni i alla fall chansen att gå om mig. Jag drar till Island i tio dagar för lite vandring och under den perioden blir det nog inte så mycket träning. Eller ska man vandra hela dagarna och sen ta ett löppass när man slagit upp tältet på kvällen? Hehe
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 10:20Ni ligger i värre än de nämnda bålgetingarna!
Man blir ju ruskigt stressad och frustrerad.
Lycka till på icebug ni som ska på det. Hade varit kul...
Ni ligger i värre än de nämnda bålgetingarna!
Man blir ju ruskigt stressad och frustrerad.
Lycka till på icebug ni som ska på det. Hade varit kul...
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 14:02Hamnar bara längre & längre ner på topplistan 🙁
Nåja, vi fick oss en ordentlig genomkörare i Hemavan i varje fall. 2695 höjdmetrar, drygt 4 mil men med alldeles för lätt ryggsäck 🙂
Kan rekommendera icebugMM som genrep. 2 helt olika banor på 2 dagar.
Hamnar bara längre & längre ner på topplistan 🙁
Nåja, vi fick oss en ordentlig genomkörare i Hemavan i varje fall. 2695 höjdmetrar, drygt 4 mil men med alldeles för lätt ryggsäck 🙂
Kan rekommendera icebugMM som genrep. 2 helt olika banor på 2 dagar.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 14:21Nej men ojdå vilken trevlig lista. Slutade sist på IcebugMM mix med frugan men ligger högst upp här 😀
Team Rockrunners (med mig bakom rodret) har påbörjat en nedräkning till BAMM. Läs mer på http://teamrockrunners.blogspot.com/
Tjenare Bertil. Du finns
Nej men ojdå vilken trevlig lista. Slutade sist på IcebugMM mix med frugan men ligger högst upp här 😀
Team Rockrunners (med mig bakom rodret) har påbörjat en nedräkning till BAMM. Läs mer på http://teamrockrunners.blogspot.com/
Tjenare Bertil. Du finns
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 12:43Hemma igen efter tio dagar på Island och inte ett enda träningspass (ja, jag har ju traskat en del med väldigt tung ryggsäck så lite BAMM-träning var det väl - men det räknas ju inte som riktig träning...). Ändå har jag inte tappat så mycket på listan som
Hemma igen efter tio dagar på Island och inte ett enda träningspass (ja, jag har ju traskat en del med väldigt tung ryggsäck så lite BAMM-träning var det väl - men det räknas ju inte som riktig träning...). Ändå har jag inte tappat så mycket på listan som
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 10:03...och Lasse det var inte fjällvandring med familjen det var dragträning av hustrun(i alla fall dag 2). Den nya draglina är nästan utsliten efter IcebugMM. Sen var det ju mental träning åxå 😉
...och Lasse det var inte fjällvandring med familjen det var dragträning av hustrun(i alla fall dag 2). Den nya draglina är nästan utsliten efter IcebugMM. Sen var det ju mental träning åxå 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2008, 11:43Jag har fått återbud från min partner. 🙁
Har ni någon på lager som kan tänkas springa med kort varsel? Jag springer helst 50 men kan tänka mig 70 också.
Hör av er om ni har några tips. Skulle vara bittert om man missar sommarens höjdpunkt...
//Johan
Jag har fått återbud från min partner. 🙁
Har ni någon på lager som kan tänkas springa med kort varsel? Jag springer helst 50 men kan tänka mig 70 också.
Hör av er om ni har några tips. Skulle vara bittert om man missar sommarens höjdpunkt...
//Johan
Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 16:12Johan - kolla in Ingemars inlägg på Bamms forum. Han har jag själv sprungit med på kort varsel, när jag saknade partner. Och då är det 70-klassen som gäller 🙂
Med 10 starter har han rätt bra erfarenhet av loppet!/Krister
Johan - kolla in Ingemars inlägg på Bamms forum. Han har jag själv sprungit med på kort varsel, när jag saknade partner. Och då är det 70-klassen som gäller 🙂
Med 10 starter har han rätt bra erfarenhet av loppet!
/Krister
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:49Tack för tipset Krister.
Det har löst sig på plats. Hoppas att det löser sig för Ingemar också.
Alla Bammare är välkomna in i sportshopen på Torsdag. Då kan jag bjuda på en kopp kaffe... eller sportdryck.
Välkomna upp till Björkis.
3 dagar till start...
/
Tack för tipset Krister.
Det har löst sig på plats. Hoppas att det löser sig för Ingemar också.
Alla Bammare är välkomna in i sportshopen på Torsdag. Då kan jag bjuda på en kopp kaffe... eller sportdryck.
Välkomna upp till Björkis.
3 dagar till start...
/
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 20:27Jag kommer!
Nån mer än jag som börjar vara (nästan) nervös? 😉
Det verkar bli riktigt bra med lag i år och kvaliteten verkar också vara bra. Bl.a. såg jag att ni 70 löpare får tampas med Björn Rydvall. Men det är väl inget problem, Pälle? (hv)
Jag kommer!
Nån mer än jag som börjar vara (nästan) nervös? 😉
Det verkar bli riktigt bra med lag i år och kvaliteten verkar också vara bra. Bl.a. såg jag att ni 70 löpare får tampas med Björn Rydvall. Men det är väl inget problem, Pälle? (hv)