Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:16Det såg kallt ut på bilderna på bamms hemsida. Någon som vet hur det ser ut med snö uppe på höjderna? Är det mer än tidigare år eller är det so vanligt kanske.
Det såg kallt ut på bilderna på bamms hemsida. Någon som vet hur det ser ut med snö uppe på höjderna? Är det mer än tidigare år eller är det so vanligt kanske.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:22Nu har i alla fall jag tränat färdigt. Därmed är det fritt fram för den som vill ta över förstaplatsen på topplistan (H) Nu återstår det bara att se hur långt det räcker ute på fjället...
Och visst såg det kallt ut på bilderna. Men åtminstone inte allt f
Nu har i alla fall jag tränat färdigt. Därmed är det fritt fram för den som vill ta över förstaplatsen på topplistan (H) Nu återstår det bara att se hur långt det räcker ute på fjället...
Och visst såg det kallt ut på bilderna. Men åtminstone inte allt f
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 21:57Björn Rydvall vem är det? En tävlingsledare från Hemavan ska man väl inte behöva vara rädd för?
Jaså multisportare, jaså Lundhags, jaså världselit, jaså orkar hålla på i fem-sex dygn, jaså har vunnit BAMM ett par gånger förut, jaså jaså jaså...
Men en
Björn Rydvall vem är det? En tävlingsledare från Hemavan ska man väl inte behöva vara rädd för?
Jaså multisportare, jaså Lundhags, jaså världselit, jaså orkar hålla på i fem-sex dygn, jaså har vunnit BAMM ett par gånger förut, jaså jaså jaså...
Men en
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 22:51...men det ser ju än så länge ut att bli ganska normalhyfsat väder där uppe till helgen. Fast bilderna ser kyliga ut.. Får bli en extra toppluva.
Härligt med ny cd Pälle. Jag tar med en bandare och några coola soulskivor så kan vi ha efterfest med dans p
...men det ser ju än så länge ut att bli ganska normalhyfsat väder där uppe till helgen. Fast bilderna ser kyliga ut.. Får bli en extra toppluva.
Härligt med ny cd Pälle. Jag tar med en bandare och några coola soulskivor så kan vi ha efterfest med dans p
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 09:28Det är inte kallare eller mer snö än vanligt. Däremot ligger den aktuella toppen nog lite jävligare till än vanligt. 😉
Idag ligger det ärtsoppa i höjd med hotellet och luften börjar bli ganska sval. Sånt väder brukar ju kunna ge lite snö på höjd men det
Det är inte kallare eller mer snö än vanligt. Däremot ligger den aktuella toppen nog lite jävligare till än vanligt. 😉
Idag ligger det ärtsoppa i höjd med hotellet och luften börjar bli ganska sval. Sånt väder brukar ju kunna ge lite snö på höjd men det