Quote from Guest on 16 August 2011, 20:28För den som är rädd att komma sist i tävlingar så har de löst det problemet på vissa tävlingar. Nu är det alltså kört för de vanliga dödliga som siktar på att komma sist.
"For the record, the last-place finishers in Saturday’s Woodstock 5K walked across
För den som är rädd att komma sist i tävlingar så har de löst det problemet på vissa tävlingar. Nu är det alltså kört för de vanliga dödliga som siktar på att komma sist.
"For the record, the last-place finishers in Saturday’s Woodstock 5K walked across
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 20:38Annars finns det ju något arr i Malmö där man ska ta sig runt barfota i valfritt antal varv utan tidtagning eller annat som kan liknas vid tävlingshets. Då kan ju heller ingen bli sist??
Annars finns det ju något arr i Malmö där man ska ta sig runt barfota i valfritt antal varv utan tidtagning eller annat som kan liknas vid tävlingshets. Då kan ju heller ingen bli sist??
Quote from Jonny Persson on 16 August 2011, 20:42Ja där ryker den karriärmöjligheten!
Ja där ryker den karriärmöjligheten!
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 20:53Tack för detta Mackan (t+)
Tack för detta Mackan (t+)
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:01Och så finns det ju tidslopp, där den som kommer längst distans vinner. Visserligen kommer någon sist i tävlingen, men alla slutar exakt samtidigt.
(...och sedan tar varmvattnet slut när alla ska duscha)
Och så finns det ju tidslopp, där den som kommer längst distans vinner. Visserligen kommer någon sist i tävlingen, men alla slutar exakt samtidigt.
(...och sedan tar varmvattnet slut när alla ska duscha)
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:29Jag kom 'sist' i mitt senaste lopp, men det hade jag räknat med redan från början eftersom jag anmälde mig i tävlingsklass. Det viktiga är att jag slog MITT EGET mål med sju minuter!
Men visst, det kan vara knäckande att komma sist om man känner att m
Jag kom 'sist' i mitt senaste lopp, men det hade jag räknat med redan från början eftersom jag anmälde mig i tävlingsklass. Det viktiga är att jag slog MITT EGET mål med sju minuter!
Men visst, det kan vara knäckande att komma sist om man känner att m
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 22:12Det är en prestation att komma sist. Därför delas det ofta ut pris till den som kommer jumbo på tävlingar nere på kontinenten. Den traditionen borde importeras till Sverige.
Det är en prestation att komma sist. Därför delas det ofta ut pris till den som kommer jumbo på tävlingar nere på kontinenten. Den traditionen borde importeras till Sverige.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 08:32Bra Mikael.
Har ju kommit sist några gånger.
Ett annat tips:
Pris till den som åkt längst.
Jisses sicken pokal jag fick en gång i Tann-an-Röhn.
Bra Mikael.
Har ju kommit sist några gånger.
Ett annat tips:
Pris till den som åkt längst.
Jisses sicken pokal jag fick en gång i Tann-an-Röhn.
Quote from Stefan Kinberg on 17 August 2011, 10:40Jag undrar varför motionärer under huvud taget funderar över placering?
Det är ju mycket roligare att använda mål (utmanande föreställning (bild) inramad av en fix tid) att sträva mot. Målstyrning har ju den egenheten att den triggar motivationen, dvs. d
Jag undrar varför motionärer under huvud taget funderar över placering?
Det är ju mycket roligare att använda mål (utmanande föreställning (bild) inramad av en fix tid) att sträva mot. Målstyrning har ju den egenheten att den triggar motivationen, dvs. d
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 11:34Jag har kommit sist i ett antal tävlingar. Kalmar Triathlon är ett av dem. Målet då var att genomföra inom maxtiden, vilket jag lyckades med. En annan är Ursvik Ultra där jag troligen även idag innahar den sämsta tiden på 75 km. Uppsala 100 km likså...sis
Jag har kommit sist i ett antal tävlingar. Kalmar Triathlon är ett av dem. Målet då var att genomföra inom maxtiden, vilket jag lyckades med. En annan är Ursvik Ultra där jag troligen även idag innahar den sämsta tiden på 75 km. Uppsala 100 km likså...sis