Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 12:47Tävling är tävling, även för en motionär.
För vissa av oss i alla fall.Springa bra eller fort eller långt eller vad man nu råkar ha för prestationsmål kan man göra även utan nummerlapp.
Tävling är tävling, även för en motionär.
För vissa av oss i alla fall.
Springa bra eller fort eller långt eller vad man nu råkar ha för prestationsmål kan man göra även utan nummerlapp.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 13:00Springa bra låter intressant. Jag skulle gärna vilja vinna en tävling i bra löpning!
(OBS, jag menar inte att vara sarkastisk. Bara lite. Men mest inte. Hit med guldmedaljen!)
Springa bra låter intressant. Jag skulle gärna vilja vinna en tävling i bra löpning!
(OBS, jag menar inte att vara sarkastisk. Bara lite. Men mest inte. Hit med guldmedaljen!)
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 13:13Du vinner!
Du vinner!
Quote from Stefan Kinberg on 17 August 2011, 13:42Prestation betyder måluppfyllelse. Att springa fort har inte så mycket med mål att göra, det är en processbeskrivning snarare, sorry.
Prestation betyder måluppfyllelse. Att springa fort har inte så mycket med mål att göra, det är en processbeskrivning snarare, sorry.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 13:57Och om målet är att springa fort?
Och om målet är att springa fort?
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 14:32Där tappade du bort mig, Peter.
Där tappade du bort mig, Peter.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 14:40Om målet är att få en bra tid eller en bra placering så är medlet för att nå dit att springa fort.
Edit: Ska kanske lägga till att Karin Boye hade en nyanserad syn på det där.
Om målet är att få en bra tid eller en bra placering så är medlet för att nå dit att springa fort.
Edit: Ska kanske lägga till att Karin Boye hade en nyanserad syn på det där.
Quote from Stefan Kinberg on 17 August 2011, 14:40Ni är för roliga.
Ni är för roliga.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 14:57Ja, jag skrattade lite när jag läste det du skrev, Peter! (t+)
Ja, jag skrattade lite när jag läste det du skrev, Peter! (t+)
Quote from Stefan Kinberg on 17 August 2011, 15:07Dito Magnus. 😉
Dito Magnus. 😉