Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 15:46Vilken stor skärm du har!
Vilken stor skärm du har!
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 15:49AM: 13 meddelanden och 59 diskussioner?!
😀
AM: 13 meddelanden och 59 diskussioner?!
😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 16:09Ja Anna (V). Finns ju ingen bra sorteringsfunktion för meddelanden så min sorteringsmetod är att så länge meddelandet är på min "kanske ska svara"-lista så ligger det där. 59 diskussioner är lite. Jag har gått ur hälften av de grupper jag var med i (H)
Ja Anna (V). Finns ju ingen bra sorteringsfunktion för meddelanden så min sorteringsmetod är att så länge meddelandet är på min "kanske ska svara"-lista så ligger det där. 59 diskussioner är lite. Jag har gått ur hälften av de grupper jag var med i (H)
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2012, 17:05Christer, hur lyckas du zooma in på ajfönen? Det segar ned nåt otroligt, så det är knappt det går att scrolla nedåt på skärmen. Duger inte 100 MB förbindelse till mitt wifi?
Christer, hur lyckas du zooma in på ajfönen? Det segar ned nåt otroligt, så det är knappt det går att scrolla nedåt på skärmen. Duger inte 100 MB förbindelse till mitt wifi?
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 17:24Så. Ni som pratar om läsbarhet och plottrighet.
Det finns väldigt många saker på denna hemsidan som är mycket sämre läsbart än diagrammet om man sätter dit enheter på axlarna som gör diagrammet användbart.
BILD:https://lh6.googleusercontent.com/-bjRPsRp
Så. Ni som pratar om läsbarhet och plottrighet.
Det finns väldigt många saker på denna hemsidan som är mycket sämre läsbart än diagrammet om man sätter dit enheter på axlarna som gör diagrammet användbart.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 18:49Anna: Jag uppfattar det som att du missförstår anledningen till varför enheterna inte skrivs ut på axlarna. Av följande anledning: varje axel kan ha mer än en enhet, _på varje sida av diagrammet. Det är när det är fler än 1 enhet som det blir svårläst. Di
Anna: Jag uppfattar det som att du missförstår anledningen till varför enheterna inte skrivs ut på axlarna. Av följande anledning: varje axel kan ha mer än en enhet, _på varje sida av diagrammet. Det är när det är fler än 1 enhet som det blir svårläst. Di
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2012, 18:58Jag har en 22" skärm, å ser inte heller hela diagrammet och kartan samtidigt. Inte ens när jag maximerar webbläsaren. Får välja vilken av dem jag vill se halva eller hela av.
grejen med att sätta musen i grafen å se var på kartan det hände är genial. Men
Jag har en 22" skärm, å ser inte heller hela diagrammet och kartan samtidigt. Inte ens när jag maximerar webbläsaren. Får välja vilken av dem jag vill se halva eller hela av.
grejen med att sätta musen i grafen å se var på kartan det hände är genial. Men
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 19:03Men som Björn S redan har skrivit: Använder man zoomfunktionen i Chrome (ctrl-+, ctrl--) för att förstora hela webbsidan, så funkar inte tooltip. Dessutom funkar inte kurvans zoomfunktion (alltså att detaljstudera en del av loppet) om man använder Chromes
Men som Björn S redan har skrivit: Använder man zoomfunktionen i Chrome (ctrl-+, ctrl--) för att förstora hela webbsidan, så funkar inte tooltip. Dessutom funkar inte kurvans zoomfunktion (alltså att detaljstudera en del av loppet) om man använder Chromes
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 19:28Olle: om det bara finns en axel så är det väl bara en enhet som tillhör axeln. Eller?
Om inte så har jag inte förstått. Och då är det kanske ännu en anledning att ha lite text vid axeln, för som jag har sagt innan så ska man inte behöva gissa vad diagra
Olle: om det bara finns en axel så är det väl bara en enhet som tillhör axeln. Eller?
Om inte så har jag inte förstått. Och då är det kanske ännu en anledning att ha lite text vid axeln, för som jag har sagt innan så ska man inte behöva gissa vad diagra
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 19:31Och om 13' skärm och en upplösning på 1366x768 är för dåligt för att kunna använda en hemsida så tycker jag faktiskt att man får se över webbdesignen.
Garmin connect har löst problemet så att till och med jag med min pyttelilla skärm och låga upplösning
Och om 13' skärm och en upplösning på 1366x768 är för dåligt för att kunna använda en hemsida så tycker jag faktiskt att man får se över webbdesignen.
Garmin connect har löst problemet så att till och med jag med min pyttelilla skärm och låga upplösning