Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 08:07Oj, vilken diskussion! 🙂
Det var ju självklart ett misstag att inte få med enheterna på några av serierna i tooltippen. De skulle förstås varit med redan från början, ibland blir det inte rätt. Lyckligtvis var det inte svårare att lösa än att lägga til
Oj, vilken diskussion! 🙂
Det var ju självklart ett misstag att inte få med enheterna på några av serierna i tooltippen. De skulle förstås varit med redan från början, ibland blir det inte rätt. Lyckligtvis var det inte svårare att lösa än att lägga til
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 08:52Håller man på med web, vet man att läsbarhet är en det an funktionaliteten. Jag försvarar inte saknade enheter, för jag har inte sett hur det ser ut när de är med, men någonstans är det bra att ha i åtanke att en sajt behöver vara läsbar för att kunna anv
Håller man på med web, vet man att läsbarhet är en det an funktionaliteten. Jag försvarar inte saknade enheter, för jag har inte sett hur det ser ut när de är med, men någonstans är det bra att ha i åtanke att en sajt behöver vara läsbar för att kunna anv
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2012, 09:00Jag fattar inte vad som är problemet - det är ju bara att föra muspekaren över - om man inte är färgblind på fel sätt så är det ju inga problem...
Jag fattar inte vad som är problemet - det är ju bara att föra muspekaren över - om man inte är färgblind på fel sätt så är det ju inga problem...
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2012, 09:41Hur intressant är pulsen i bmp? Inte alls, jag vill kunna välja att visa den i % av max, för det är mer intressant ur analyssynpunkt.
Hur intressant är pulsen i bmp? Inte alls, jag vill kunna välja att visa den i % av max, för det är mer intressant ur analyssynpunkt.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 10:13Enheter i tooltipen är helt klart funktionellt, speciellt nu när det inte saknas några enheter. 🙂 En annan lösning för att skriva enheter på axlarna kunde ju vara att färgkoda enheterna på samma sätt som kurvorna.
För övrigt kan jag inte se diagrammet
Enheter i tooltipen är helt klart funktionellt, speciellt nu när det inte saknas några enheter. 🙂 En annan lösning för att skriva enheter på axlarna kunde ju vara att färgkoda enheterna på samma sätt som kurvorna.
För övrigt kan jag inte se diagrammet
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2012, 10:22Japp, diagrammet kommer upp och tooltipen med faktiskt även om det är lite hackigt på min iPhone 4 - kanske en anledning att byta till iPhone 4S? 🙂
Japp, diagrammet kommer upp och tooltipen med faktiskt även om det är lite hackigt på min iPhone 4 - kanske en anledning att byta till iPhone 4S? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2012, 10:38Funkar tooltip på pekskärmar?
Funkar tooltip på pekskärmar?
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 10:57@Bruse: Jag det var det jag undrade också. Annars saknas ju enheter ändå om man har pekskärm.
@Christer: Eller en anledning att göra diagrammen i Flash igen, som stöds av det dominerande OSet till smartphones. 😉 Det fungerade ju tidigare...
@Bruse: Jag det var det jag undrade också. Annars saknas ju enheter ändå om man har pekskärm.
@Christer: Eller en anledning att göra diagrammen i Flash igen, som stöds av det dominerande OSet till smartphones. 😉 Det fungerade ju tidigare...
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2012, 10:58Bruse, skrev jag inte just det?
Edit: Jag kan hålla med om att jag blev förvånad men mitt pekfinger funkade tydligen som mus-cursor!
Bruse, skrev jag inte just det?
Edit: Jag kan hålla med om att jag blev förvånad men mitt pekfinger funkade tydligen som mus-cursor!
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2012, 11:08Jo det kanske du gjorde, läste lite slarvigt.
Jo det kanske du gjorde, läste lite slarvigt.